Mastruberen

Hoi meiden,

Mijn vriend wil al vanaf week 26 geen seks
Meer vanwege me buik. Moet ook zeggen seks voelt niet fijn en doet veel zeer bij mij. Maar ik heb altijd al een hoog libido gehad. Dus sla nu het liefst elke dag de hand aan me zelf…ik weet wel dat het geen kwaad kan voor de baby maar het zou wel vroegtijdige weeën kunnen opwekken. Heeft iemand dit ook? Die gewoon vaak dan mastrubeert omdat je toch wel wil. Moet nog 11 weken en vindt dat best wel lang. Herkent iemand zich hierin? Is dit raar?

Hey, kan helemaal geen kwaad hoor. Je moet alleen stoppen met seks (volgens mij alleen penetratie, maar dat zou je dan wel exact te horen krijgen) als je volgens je verloskundige een verhoogd risico ergens op hebt. Zij zal dit dan ook duidelijk communiceren.

Masturberen kan geen kwaad, je kan wel harde buiken krijgen na een orgasme of even een naar gevoel. Wel jammer van de afwijzing van je vriend. Er zijn zoveel standjes mogelijk met een bolle buik en tijdens penetratie merkt hij echt niet dat er een baby aanwezig is. Kan hij jou ook niet bevredigen zonder penetratie of wil hij je sowieso niet meer aanraken daar?

Je geeft aan dat je nog 11 weken moet, maar houdt hierbij ook rekening dat je na de bevalling nog minstens 6 weken moet wachten ook.

Hoii!
jaa daarom dat is echt nog vet lang. Hij heeft daar geen moeite mee, maar ik wel.... ik furf niet te vragen of die alleen voorspel wil doen weet eigenlijk denk ik zijn antwoord al. Hij weet ook niet dat ik zovaak mastrubeer.... denk wel elke dag wat doe ik me kind aan?? hoop ook echt dat de bevalling mee valt anders wilt hij misschien nog langer niet... vindt het ook echt jammer weet niet hoe ik hem moet laten zien wat wel mogelijk is met zon buik

RS schreef:
Hoii!
jaa daarom dat is echt nog vet lang. Hij heeft daar geen moeite mee, maar ik wel…. ik furf niet te vragen of die alleen voorspel wil doen weet eigenlijk denk ik zijn antwoord al. Hij weet ook niet dat ik zovaak mastrubeer…. denk wel elke dag wat doe ik me kind aan?? hoop ook echt dat de bevalling mee valt anders wilt hij misschien nog langer niet… vindt het ook echt jammer weet niet hoe ik hem moet laten zien wat wel mogelijk is met zon buik “

Hi RS,
Jou verwennen is niet voorspel he, maar gewoon seks. Veel mensen denken dat de vrouw laten klaarkomen voorspel is en dat penetratie ‘echt seks’ is. Dat is zo zonde. Het zou top zijn als jullie elkaar kunnen bevredigen en dan zien jullie op het moment maar of er penetratie bij komt kijken maar dat hoeft dus niet.

Ik vind dat je dit binnen een relatie wel echt open moet kunnen bespreken. Het is misschien wat onwennig maar het zou ook zomaar kunnen dat jouw man het fijn vindt als jij erover begint. Misschien denkt hij nu wel dat jij ook geen behoefte hebt aan ander gefriemel aan je lichaam.

Mijn advies is dus ook al voelt het niet fijn het gesprek toch te beginnen en je behoeftes aan te geven (oke dat je het elke dag wil kan je misschien eerst nog even achterwege laten) maar al zouden jullie wekelijks weer een intiem momentje hebben is dat al fijn! En wat je die andere 6 dagen zelf doet dat is ook allemaal prima, we hebben allemaal die behoeftes wel eens ?

Hoi mommyfaye
ja je heb gelijk. Moet er even een momentje voor uitzoeken om dit bespreken met hem. We kunnen het wel bespreken met elkaar maar ben bang om bij hem onzekerheid te creëren  wat helemaal niet nodig is.  Waarschijnlijk zijn het de hormonen dat ik elke dag wil??. Wellicht staat hij er wel voor open zonder penetratie. Bedankt dat je de moeite neemt om op me te reageren. 

Hi RS,

Geen probleem! Kan me goed voorstellen dat het fijner is om eerst even hier te bespreken dan direct thuis met je man. Er is in elk geval niets geks aan

Kan geen kwaad, als de baby er al eerder van komt, dan toch alleen omdat de baby meestal komt als mama ontspannen is. Je krijgt er geen echt te vroege bevalling van.

Terug
Bovenaan