Mastruberen

Vind dit best wel een gevoelige topic, maar heb persoonlijk een laag libido. Heb geen zin in seks, maar mastrubeer wel 2x per dag. Was bij mijn andere zwangerschappen ook zo.
Partner vindt dat niet leuk, als ik dat aangeef want hij doet liever mee. Maar ik slaap veel sneller en mastrubeer liever dan dat ik hem moet wekken.
Ik heb tot daags voor de bevalling gemastrubeert. De krampjes voel ik wel eventjes en dat zakt ook weer snel. Het heeft niet tot een eerdere bevalling geleidt bij mij.
Al mijn kids 39+ wk bevallen. ?
Lekker genieten nog, met je partner of alleen, zolang het allemaal goed voelt voor jou.?

En trouwens er is niets raars aan, alles wordt daar beneden meer doorbloed dat zorgt er met name voor dat je extra opgewonden bent. Is bij mij zo.. ?

Hoi Shar, 

fijn dat ik dus niet de enige ben met die behoefte! En dat het dus ook niet perse weeen opwekt. Enige verschil tussen ons is dat mij. Partner juist niet meer wil. Bedankt voor je openeheid en dan hoef ik me dus niet schuldig te voelen elke keer als ik het doe

Hoi RS, 
Nee lekker loslaten en vooral genieten. Kan je je partner niet verleiden op eoa manier..
Verwen hem onverwachts en neem de leiding. We zijn wel in verwachting, maar we hebben net als eten en drinken ook nog andere behoeften. En juist nu, dat ons lichaam nu anders is en je het gevoel kan krijgen om minder aantrekkelijk te zijn, zou hij dit gevoel moeten wegnemen.
Maak het vooral bespreekbaar en anders neem jij initiatief. Hij zal ook zijn behoeftes hebben toch..
Kruip lekker op hem, desnoods in de ochtend. Hij zal je echt niet negeren..?

Hoi Shar,
hij geeft dus aan dat hij echt dje behoefte niet heeft.. vlak voordat ik zwanger werd had hij al steeds minder zin waardoor ik een kindje echt niet meer had verwacht maarja 1x is maar nodig natuurlijk en gelukkig maar dus ben bang dat het na de bevalling als ik er erg aan toe ben het nog een dingetje word tussen ons maar goedd ik geniet van me eigen kunsten

Hoi RS,
Miss een idee om straks na de bevalling samen uit te zoeken waar dat gevoel bij hem vandaan komt.. 
Als dat puur de zwangerschap is, dan is dat prima. Ligt het aan iets anders dan is dat fijn voor jou om te weten en kan je rekening houden met hem en zijn gevoelens. 
Je gaf aan dat jij juist een wat hoger libido hebt. Als hij wat minder is.. Kan het net wat je zegt gaan knagen aan je op den duur. 
Het is wel iets moois wat je met 2 doet, je krijgt er kids van, maar buiten dat het versterkt jullie band met elkaar.
Ik ben zelf al bijna 20 jaar samen met mijn partner.. Als wij even in een dip zitten en wij zijn niet intiem dan escaleert onze ruzie en irritatie naar elkaar toe. Als we juist wel intiem blijven dan kunnen we veel van elkaar hebben. Dus het verbind wel.. Is mijn ervaring.
Pas goed op jezelf. ?
PS ik zag dat we bijna tegelijkertijd uitgerekend zijn. Ik: 07 okt en verwacht een meisje.

Hoi Shar zie dit nu pas!
ja dat is iets wat ik zeker wel ga bespreken als het na mijn zwangerschap uit blijft. Hjj geeft nu wel aan dat die wel weer wil als ik niet meer zwanger ben dus hooen dat het daar aan ligt. Seks is voor mij een belangrijk deel in de relatie zoals jij zegt zo blijf je je verbonden voelen en intiem met elkaar. Als hij namelijk niet meer of bijna niet meer zou willen zou het op ten duur wel een ding voor mij kunnen worden ja. Daar gaan we niet vanuit nu! Bedankt voor je advies!

Terug
Bovenaan