Mat Care Zwangerschapstest, wie heeft hier ervaring mee?

Hallo Claudia,

Haha dat zou je net zien he? Je doet er goed aan om ze op te bergen. Nog 7 dagen te gaan! Spannend hoor! Hopelijk hou je het nog even vol tot volgende week zaterdag. Welke ronde zit je nu en heb je al ergens last van?

Liefs Yvonne

Oeps......nog 6 dagen te gaan lees ik net. Ik had toen ik nog niet wist dat ik zwanger was steeds ongikrampen, maar dat duurde heel kort, het was  met vlagen. Ook een paar dagen voor mijn NOD kreeg ik zere borsten en voelde me gewoon anders dan anders.
Succes wie weet heb je er iets aan!

liefs Yvonne

Van de week voelde ik mijzelf een paar dagen anders dan anders, soort van wiebelbenen (als of je griep gaat krijgen) en af en toe wat steekjes in mn onderbuik. Maar dat is allemaal weer helemaal over...

Ja iedereen voelt zich eigenlijk ook weer anders he? Sommigen zelfs helemaal niks. Het enigste wat iedereen heeft dat het zo lang duurt dat afwachten tot aan de NOD! Nou hopelijk heb je over een paar dagen een positieve test in handen hoor! Ik zal in ieder geval  eens flink voor je duimen gaan.

Liefs Yvonne

Hoi Allemaal,

Wij hebben tegenwoordig de ovulatie en zwangerschapstesten van de site www.babyboomshop.nl
Een erg handige link om goedkoop aan goede testen te komen.

Groetjes smienk

Natuurlijk kon ik mn nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb de test gedaan...
Een prachtige controlestreep kwam te voorschijn maar het teststreepje liet het toch echt af weten.
Ik ga er voor het gemak nu maar gewoon vanuit dat ik vrijdag ongi wordt.
Naja, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

Groetjes,

Claudia

Terug
Bovenaan