A
Anoniem
Guest
uhhhhh... schaam.... schaam...
ik durf bijna niet te zeggen hoeveel kleertjes ik al heb, en daar zitten denk ik 3 pakjes bij die ik zelf heb gekocht...
Mijn moeder woont in Indonesië, Bandung op Java...dat is een textielstad, de merken Polo Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Gap maar ook Hema, H&M, E-spirit en mexx worden daar gemaakt....toen ik zwanger was van Ninthe* was mijn moeder dus al druk aan het shoppen...
Ik heb uni-sex pakjes, voor jongens en meisjes....en denk dat ons kindje het eerste half jaar wel elke dag iets anders aan kan hebben als het niet 2x per dag is whahahaha....
Ik zou ook graag op het geboortekaartje willen zetten "cadeautip: geen kleding" hahaha, niet alleen omdat we al zoveel hebben, maar ook omdat ik bang ben de meest afschuwelijke dingen te krijgen, mijn smaak is nogal moeilijk, en ik kan moeilijk verbloemen aan iemand dat ik hun cadeau niet mooi vind hahaha...
Heb al onze familie leden en vrienden al ingelicht dat wij echt veeeeeeeeeel teveel kleding hebben en dus echt geen kleding hoeven hahaha...
Alleen sokjes...ja die moet ik nog hebben, want 3 paar is wel heel weinig hahaha....
Wat betreft slofjes/schoentjes ik ben wel iemand dat als een kindje in de wandelwagen zit, dus niet meer in zo'n bak ligt ik slofjes wel mooi vind, ik hou er niet zo van dan mensen tegen vieze of smoezelige voetzolen van de sokjes aankijken hahaha...
Tja ik ben niet echt makkelijk