Matras beschermen

<p>Heeft iemand een ander idee om je matras te beschermen tegen het breken van je vliezen. Heb nu die matrasbeschermers eronder maar die kraken zo erg pff.</p>

Bij Hema of Ikea kan je waterafstotende moltons kopen. Ligt wel anders als gewone, kraken iets en zijn warm, maar niet zo heftig als de onderleggers.

action heeft ze ook, volgens mij de goedkoopste van bovengenoemde. Maar kraakt ook wel een beetje. Meer dan die van hema maar die zijn een stuk duurder.

Ik heb een waterdichte molton online gekocht omdat hema of ikea onze matrasmaat niet heeft. Weet niet meer waar het was. Kosttte 35 euro. Ik vond het niet zo kraken hoor. Voelt idd wel anders dan enkel stof. Maar was voor mij maar een klein verschil. En het extra zweten erin viel ook reuze mee. Veel beter dan dat krakende plasticje dat steeds verschoof. 
Ik vond m in de kraamperiode ook heel fijn met al dat bloeden en melk lekken en babyspuug enzo.

Ik heb gewoon een matje eronder gedaan. Die in je kraampakket zit. Ik vond dat zeil ook kraken. En als je voelt lopen ga je toch gelijk uit bed.

Terug
Bovenaan