Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Werd er ook gek van, ga deze zwangerschap die van de hema proberen (die heeft mn oude zieke omaatje ook en schijnen erg fijn te zijn). Kun je ook gewoon wassen en nog eens gebruiken (of doorschuiven naar iemand anders die zwanger is)
Waterdichte molton, zoals die van Ikea hd ik sowieso al om matras en na de bevalling ook lekker laten zitten, want met lekkende borsten, bloedende doos en spugende baby is er nog genoeg wat ik niet op m’n matras wil(de)!
Heb me er nog niet super in verdiept. Maar hoe doen jullie dat bij een boxspring met 2 een splittopper..?? Dat matje de vorige keer was echt verschrikkelijk ? of doe je in die periode dan maar een gewone molton erover ipv dat je die split gebruikt van t bed
In de zorg gebruikten we onderleggers die niet kraakten. Soortgelijke kun je ook kopen, Google anders eens op wasbare onderlegger of wasbare matrasbeschermer? Wellicht is dat een optie