Matras ledikant kopen... welke? En waar?

Wij hebben een tweedehands babykamertje incl. ledikant en matras. Van bekenden overgenomen. En ze slaapt er héérlijk in. Geen aerosleep. Vind ik persoonlijk ook duur en een beetje onzin. Maar dat moet iedereen voor zich weten. 

Ik heb bij de eerste een ontzettend duur ledikantmatras gekocht.. Eindstand, hij wilde er helemaal niet op omdat het eigenlijk veelste hard was. Daarna  maar een ledikant topmatras erop gedaan en toen ging het wel.
Bij de tweede een ikea matras met een zelf gemaakt topmatras van een babydekbed om het matras gemaakt, hoeslaken er omheen en dat heeft altijd heerlijk geslapen. En ik heb heb matras uit tijd dat je ook nog niet zoveel keus erin had, geloof dat het nu het matras van rond de 30 euro is. 

Hii. Wij hebben het matrasje bij babydump weg! Circa 150 euro.Die bieden je dat prijs aan maar als je soort gelijk matras ergens goedkoper is dan kun je voor die prijs ook meenemen...wel laten bewijzen. Ook kochten we aerosleep met alles erop en eraan. Wij waren super tevreden over de aerosleep. Vonden dit veel veiliger dan alleen een matras en al die bange verhalen wat je hoort.  Onze zoontje is pas 2 geworden.. En slaapt nu zonder aerosleep...

Aerosleep heeft het bij ons bewezen en het we gaan het zeker weer gebruiken voor ons 2e kindje... En aerosleep vind je ook wel op marktplaats ? succes met matras zoeken

Wij hebben voor onze kindjes ook aerosleep. Namelijk nog een groot voordeel boven op beter ademen en temperatuur: als ze spugen hoef je cover alleen te wassen en blijft matras schoon :). En geloof me, heeft ons heel veel werk gescheeld

Wij hebben de foam van Ikea. Slaapt er super op, ook nu met dit warme weer. Hij is nu wel al 8 maanden, misschien maakt dat verschil?

Tegen het spugen hadden we in het begin een hydrofieldoek onder z'n hoofdje liggen, werkt ook prima. We hebben het matras nooit schoon hoeven maken. Succes met de keuze!

Wij hebben een ikea matras en ledikant is het ledikantje waar ikzelf, mijn broertje, 1 van mijn nichtjes en mijn zoontje in gelegen hebben. 

Terug
Bovenaan