Matras-weetjes

Even een vraagje over je matras beschermen...
Hoe gaan jullie dat doen? Hebben jullie er al wat op?
Ik was van plan om bij de Hema zo'n molton bedzeiltje te halen en die er binnenkort op bilhoogte onder te doen. Maar wanneer doen jullie de bedzeiltjes uit het kraampakket eronder? En je bed op klossen enzo?

Weet niet meer hoe we het bij de eerste hebben gedaan...

Ik ben nu 36 weken en we hebben toevallig gister het bed op klossen gezet...moesten in het ziekenhuis zijn dus hadden ze maar meegenomen, aangezien ze anders toch maar in de weg stonden gelijk eronder gezet.
Kan ik goed onder het bed stofzuigen hahaha....

Die zijltjes uit het kraampakket die gebruik ik niet....vieze zweet dingen hahaha...
Van het weekend verschoon ik ons bed en dan doe ik er een plaszeiltje onder (voor kinderen)...

Bij Nova had ik dat ook 3 weken van tevoren, net als een zijltje in de auto bij de hand (want manlief was bang voor zijn bekleding) en had er 1 op de leuning van de bank liggen.

Beetje jammer dat ik hem niet onder mijn kont had toen bij 39 weken de vliezen braken hahaha...
Maar geen vlek te bekennen op de bank...

Liefs Randy

het moet vanaf week 38 toch? staat mij iets van bij.

Maar goed dit weekend gaat manlief de klossen eronder doen
Ik doe dan gelijks een kraamding eronder. die van de etos, een groen wattig dekentje wat vocht opvangt.

Iets in de auto is ook wel handig, goede tip. of op de bank.

Zie me al staan op ons parket en het vloeit eruit. Ons parket is niet gelakt en de bijenwas is eraf. maar ik ga nu echt niet was insmeren hoor!
dat doen we andere keer wel.

groetjes sabine

plastic zweet wel heel erg hoor....

Ik kon echt niet slapen door die vieze matjes...

Ach Sabine, als je vliezen echt breken dan is het een waterval....bijna niks helpt dan...ik stond bij Nova op van de bank, echt alles was nat, het is dan 10 meter lopen naar de wc...hele vloer nat en op de wc bleeft het lopen, heb daarna nog half uur met een badlaken tussen mijn benen gelopen hahaha...

T zal je verbazen hoeveel vruchtwater je hebt hahaha....

Mijn vliezen braken op het eind van de bevalling die ik grotendeels in de badkamer doormaakte... kwam dus héél goed uit! En de hoeveelheid vruchtwater viel wel mee, daarna kwam er niets meer uit.

Die zeiltjes zijn inderdaad handig voor bij de hand en als je wel thuis bevalt. (En later voor bij de babymassage cursus ;-)

Een waterdichte molton van bijv. de Hema, zoals anderen ook noemden!

Succes allemaal!!

Mijn vliezen braken ook aan het einde en ik zat toen op de wc. Omdat ik in het ziekenhuis moest bevallen (en ze mij 2 uur tevoor naar huis gestuurd hadden met de mededeling dat het echt nog niet zover was), heb ik toen een enorme tenalady broek aangedaan en ben met persweeen naar het ziekenhuis gespoed.
Ik had toen niks op mijn bed. Nu heb ik er een hemamolton onder. Ik heb er vannacht voor het eerst op geslapen en ik heb als een roos geslapen.
Dat met de bank is trouwens wel een goede tip, ga ik ook doen.

hahahaha....vanmorgen echo gehad en ik heb weer meer vruchtwater dan normaal...manlief wou vandaag al overal matjes gaan neerleggen WHAHAHAHA....

Echoscopiste zei al....als je vliezen weer breken bereid je dan maar weer vast voor hahaha...

We zullen wel zien...

Terug
Bovenaan