Matras-weetjes

hahaha @randy ik zie het al voor me, overal matjes waar je 'looproute' is in huis hihihi

goeie tips trouwens meiden, ik ga zo'n waterdichte molton halen bij de hema dan - ik heb een tempur matras en vroeg me al af of dat wel zo lekker zou liggen met zo'n kraampakketzeiltje er onder

heb hem er toevallig ook gisteren onder gegooid. gewoon die in mn kraampakket zat.
na mijn idee gaat het toch niet werken.
precies zoals iemand hierboven al omschreef:
tis 1 groot water ballet dan. naar mijn idee werkt zo'n zeiltje echt niet om dat allemaal tegen te houden.

bij mn dochtertje braken mn vliezen in het kraamhotel pas. de vk voelde hoeveel cm ontsluiting ik had, en toen brak ze per ongeluk mn vliezen.
vond het een vies gevoel hahaha. was opeens heel erg warm bij mn benen. :p
t was behoorlijk wat, en nu heb ik ook veel vruchtwater.

vind het wel weer spannend allemaal hoor.

waar zal nu mn water breken?
en hoe snel zal deze meid komen?

loop sinds gister middag al in de weeen. om t kwartier, maar ze willen maar niet door zetten.
nou, hopelijk zet het heel snel door, en mag ik snel mn kleine meid in mn armen houden.

liefs, do

Ik was bij mijn eesrste wel degelijk blij dat ik een zeiltje in mijn bed had toen met 38 weken die vliezen in bed braken.......

Klossen halen we wel in huis, maar zetten ze er niet onder. Ons eigen bed kan niet op klossen. Ik had de vorige keren het logeebed op klossen gezet. Maar uiteindelijk hebben alle controles gewoon op ons lage bed plaats gevonden! En ik moet toch in het ziekenhuis bevallen! Mocht er iemand moeilijk doen dan hebben we het logeebed zo op klossen!

er schrijft iemand dat zie zijltjes plakken en zweten, maar je legt hem toch onder je hoeslaken. dan kan het toch niet plakken of zweten?
ik heb er nu 2 nachten op gelegen, en merk er niks van.
behale dat irritante gekraak dan, maar das niet anders.

klossen heb ik trouwens nog niet eens in huis hahaha. gaat manlief dit weekend halen, heeft hij belooft.
ook bij mij gaan ze er niet onder.
het kan wel, maar zo groot ben ik niet, en moet met die klossen uit bed springen of draaien, terwijl ik er nu zo uitstap.
voor mij is het juist goed zo, maar voor de kraamzorg zal ik ze toch maar halen.
mocht ze "zeuren" erover, dan gooit erwin ze er wel onder.

liefs, do

je ka ook tegen het zweten nog extra een handdoek op het zeil leggen scheelt ook weer in gekraak (al blijft het toch irritant) enne klossen.... ik heb ze in de schuur staan want mijn bed zit aan 1 kant vast aan de muur.... slaap nu op 2 matrassen op elkaar..... is toch ook hoog..

groetjes peet

Ik slaap op het moment op twee matrassen. De ene is wat lekkerder als ik last krijg van mijn rug. De ander is ons bed en dat is gewoon knusser. Ik ben alleen een beetje blut en kan daarom geen extra dingen aanschaffen. Ik zal het daarom met het kraampakketmatrasbeschermertje moeten doen. Nu maar hopen dat ik de goede gok heb gemaakt en hem op de juiste matras neergelegd heb.

groetjes, Zwaantje

hey zwaantje

heb je toevallig niet ergens een normaal plastic zeiltje? of misschien iemand van je vrienden/familie?
stevige vuilniszakken, open maken en onder je hoes neerleggen. (wel die dikke vuilniszakken, niet die dunne dingen)
plastic tasjes: zelfde idee.

groetjes, do

Hey Do,

Goed idee. Alleen kraakt dat nog erger dan de beschermer. Slaap vind ik op het moment belangrijker dan een matras schoonhouden. Maasr ik zal het proberen. Toch hoop ik op de mazzel die mijn zusje had: Zij was net in de badkamer toen haar vliezen braken.

Terug
Bovenaan