Matras zeiltje, oplossing gezocht

Hallo,

Sinds een tijdje zou ik eigenlijk die matrasbeschermer, dat zeiltje, op mijn bed hebben moeten liggen. Maar die heb ik er toen na twee nachten meteen onderuit gehaald. Ik zweet mijn eigen een ongeluk als dat ding erin ligt, het is natuurlijk van plastic dus het lucht niet door. Nu inmiddels 37 weken en nu heb ik toch zoiets van tja zal toch iets op mijn bed ter bescherming moeten liggen, je weet maar nooit.
Herkennen jullie het probleem en zo ja hoe kan ik het oplossen????

Liefs
 
hoi,
ik had een hoes wat er helemaal overheen ging net als wat je normaal ook op je matras hebt..ik had m van mn schoonzus en zij komt uit de zorg..dus waarschijnlijk daarvandaan..ken je niet iemand in de zorg??groetjes
 
Ik had ook een waterdichte molton. Maar dan van de hema. En toen dochter zindelijk werd ging die waterdichte molton om haar bed.
 
Ik was te laat... Had ook die kunsstof onderleggers, maar die vond ik ook erg irritant. M'n collega zou precies die ochtend een onderlegger van ons werk meenemen en toen braken 's nachts mijn vliezen... Gelukkig hebben wij een waterbed, dus kon alles gewoon in de was gooien. Mijn vliezen braken met 37 wkn :)
 
hoi,

heb gewoon waterdichte moltons bij de hema gekocht.

zweet niet en blijft goed liggen..

ik vond dat zeiltje ook verschrikkelijk.

succes ermee.

groetjes renske
 
Kijk hier kan ik allemaal wat mee, Thanks!!!
Goh Mickey33 wat toevallig met de 37 wk en net te laat, das ook wat, nou denk dat ik snel maar iets ga halen haha....
 
ik zweet me ook verlorren met die zeiltjes. Ik ben 39 weekjes. Me broekje is er gewoon klam van snachts. Inderdaad een moltonzeiltje is een goed idee.

groetjes

 
Terug
Bovenaan