Matras zeiltje, oplossing gezocht

Bij mij adviseerde ze om er een badhanddoek erover heen te leggen en ik heb een hele grote liggen en dat ging toen prima, wel lastig met opmaken, maar ga ik deze keer ook doen.
 
en hier ook de molton en werkt perfect.

Onze jongste is thuis geboren en toen de vliezen doorgingen bleek dat veeeeeeeel meer vruchtwater op te leveren als verwacht.
Ze werden doorgeprikt dus er lag al van alles aan bescherming en toch liep het daar allemaal langs, dus was blij met de molton, matras is nog keurig :)
 
Ik heb maar een nacht met dat irritante zeiltje geslapen, want diezelfde nacht braken mijn vliezen met 36 weken 5 dagen. Blijkbaar dacht ons spookje: het zeiltje ligt erop, mama is er klaar voor ;)
 
wat een goede tip die molton. Had ik anders niet geweten.. Zag mezelf nog niet knoeien met een zeiltje.
Ik ben nog lang niet zover, maar ik zal het onthouden
 
Wij hebben een tweepersoons matrasbeschermer van de ikea gebruikt, kan gewoon over het hele bed, zweet niet, compleet waterdicht. (ook handig als je straks nog nattige borstvoedingsnachten hebt)
 
Ik ben die van de hema gaan halen en ik ben helemaal super blij :D het is echt een super ding, schuift niet, zweet niet en helpt me toch mocht het nodig zijn. Thanks voor alle tips!!!!!!
 
Terug
Bovenaan