Matrasje

Hallo Dames,

Graag jullie advies.

Ik word behoorlijk onzeker van alle matrasjes die worden aangeboden en dan meer het feit ik wil niet de duurste en ook niet de goedkoopste maar weet niet waar ik op moet letten ? Wie weet waar je op moet letten of weet hoe of wat.

ben zo bang dat ze me de duuuuurste aan smeren terwijl dit nergens voor nodig is.

Thanks
 
Hoi,
Als je bij een babywinkel een simpel matrasje koopt is die gewoon hartstikke goed hoor!!
Je hebt idd ook dat aerosleep enz, ik persoonlijk vind dat ook onzin, meer dan 50euro hoeft een goed matrasje echt niet te kosten!
Liefs MJ
 
Wat ik hoorde van mijn schoonzus dat bij een aeromatras vervolgens ook weer aeromoltontjes etc. moet kopen omdat anders het effect helemaal weg is. ( tja ze moeten iets doen om de honderden euro's te verdienen). Ik haal gewoon een gebruikt matras bij een vriendin. Haar dochters ( 10 en 12) hebben heb er veilig op geslapen, het lijkt mij prima. Waar je wel op moet letten is dat het matras goed past zodat de baby niet tussen het matras en het ledikant kan glippen.
 
ze hebben op dit moment bij de aldi een matrasje voor 40 euro in de aanbieding. Super ding.
Ik was voordat mijn kleine geboren werd helaas te laat. Dus ik heb de goedkoopste van de prenetal. Die is ook trouwens regelmatig in de aanbieding volgens mij heb ik 60 euro betaald.
 
baby-dump ook 50 euro.
Die kleintjes wegen toch niks. Wat moet zo'n matras nou opvangen ???
Als ze wat groter zijn dan ga je wat meer op het soort matras letten.
En alle matrassen in de babywinkel zullen goed zijn, anders moen ze ze niet verkopen. Dus een miskoop doe je nooit.

Ben eigenlijk wel blij dat ik niet zo'n dure heb. Ondanks alle maatregelen zitten er nu al vlekken op. Niet van urine of zo, maar van spuug.
Je mag geen (plastiek) zijltje gebruiken. Dus je legt onder de matrasovertrek en bovenop nog een extra hydrofielluier. Maar dat helpt toch niks. Zeker niet als ze wat groter zijn. Onze zoon woeld door zijn hele bed. En dan loopt er speeksel uit zijn mond, zo op het lakentje en drukt door op de matras. weer een vlek. Je doet er niks aan.
 
Terug
Bovenaan