Max opvolgmelk ?

Dat ik nummer 3 en 1 combineer. Ik zal mij gaan verdiepen in wat erin zit (suiker). Want nummer 3 heeft hij wel nodig omdat daar weer andere voedingswaarde in zit die er in nummer 1 niet zit. Ik gebruik HIPP, nummer 3 is vanaf 1 jaar. In aanboden voeding let ik er wel op dat er zo weinig tot geen suikers in zit.
 
Weet je wat ik ook denk? Kijk wat lukt en wat niet. Wil ie t zo graag nog, lekker doen. Kan je het vervangen door brood/pap/fruit/snack, ook doen. Die richtlijnen zijn altijd fijn als je kindje braaf meedoet.. dus gewoon over 2 weken weer eens proberen af te bouwen en je verder niet al te gek laten maken ;) je kindje lijkt prima te eten verder en als ie niet te dik is, zou ik er relaxt mee omgaan. Jij weet wat werkt bij je thuis, en kan je dus proberen minder te geven als ie eraan toe is ;)
 
Bekijk de uitzending van vorige week van keuringsdienst van waarde eens. Dan weet je meer over inhoud van opvolgmelk.
Verder zou ik vooral doen wat goed voelt.
 
Ik heb het programma gekeken. Gek dat alleen suikers en maatschepjes anders zijn van opvolgmelk. Ik gebruik HIPP, biologisch en heb de potten thuis vergeleken en de inhoud is toch echt verschillend. Bijzonder. Ons zoontje is vanmorgen opnieuw gewogen 8890 gram en 76cm (net 15 maanden). De kinderarts vond de flessen wel goed , dus meer ml fles geven dan wat op de melkbus staat aanbevolen. Dan blijf ik gewoon aanbieden op verzoek.
 
Terug
Bovenaan