Maxi Cosi Mica in een nieuwere Toyota Yaris

Hi! Ik heb een vraag. Onze zoon van 10 maanden is uit de Maxi Cosi Pebbles gegroeid en daarom hebben we de Maxi Cosi Mica Eco i-size aangeschaft. Super fijn, want je kan hem 90graden draaien, ergonomisch erg handig! En omdat we nu een Toyota Aygo hebben ook wel functioneel, omdat je er anders nauwelijks bij kan. Het probleem is nu dat de bijrijder zover naar voren komt dat je met de knieën tegen het dashbord komt. Niet handig (bij lange stukken) in de auto…

Daarom hebben we het idee om een nieuwer model van de Toyota Yaris (2020) aan te schaffen. Slagje groter, maar niet gelijk een slagschip.

Heeft iemand ervaring met dit type autozitje in de Yaris? Hoor het graag!
 
Hoi, ik heb geen ervaring met deze auto. Maar als je van plan bent de auto bij een dealer/erkende garage te kopen is het misschien een idee om een proefrit te maken met de MaxiCosi achterin. Ik weet wel dat dat natuurlijk geen lange zit is, maar misschien kun je het dan al zien/voelen of je voldoende beenruimte hebt voorin. Wij hebben best een grote auto, maar ik merk ook al door de Base dat je voorin aanzienlijk minder ruimte hebt en dat is niet ideaal, maar hier gelukkig nog geen benen tegen het dashboard ;-). Wij hebben de Family Fix 360. Ik denk dat die qua grootte wel vergelijkbaar is.
 
Terug
Bovenaan