maxi cosi of kinderwagenbak???

Ik zou niet zonder de reiswagenbak hebben gekund! Om eerlijk te zijn, vind ik achteraf dat de kinderwagen op zich niet zo duur had gehoeven, want daar zit ons zoontje dus echt nauwelijks in. In het begin was het zitvlak nog te groot, bovendien wordt zijn rug niet goed ondersteund. Later werd die grote wagen vooral erg onhandig om mee te nemen. Wij hebben een buggy voor alle kortere stukjes en gebruiken de Quinny tegenwoordig nauwelijks meer, hooguit met slecht weer, omdat die wat meer  beschutting biedt en terreinbanden heeft.  

De reiswieg hebben we 7 maanden gebruikt (Quinny), daarna paste onze zoon daar echt niet meer in. Maar het was ideaal. In het begin sliep hij er altijd in, ook 's nachts. Een ledikantje is ZO ENORM GROOT!!! Bovendien lag hij 's avonds de eerste maanden gewoon bij ons in de woonkamer, als we naar bed gingen namen we in het begin hem met de bak en al mee naar boven en dan kwam de bak naast bed te staan, later bleef de bak beneden en ging hij in de wieg.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt, er staan regelmatig Quinny dreami's op marktplaats, misschien dat je die tweedehands kunt kopen?

Groetjes,
Tamara

Hoi Allemaal,

Even over dat je kindje niet tet lang in de Maxi Cosi zou mogen.....
Mijn zoontje had met 6 weken al fysio ivm een voorkeurshouding en die vertelde mij dat die maxi cosi helemaal niet zo slecht is als ons wordt verteld... De gebogen houding is voor je kindje helemaal niet zo erg en mag best langer dan 2 uur in de maxi cosi. Bij ons sliep hij er op een gegeven moment 's nachts in omdat hij een huilbaby was en in de maxi cosi een prettige houding had en dan wel doorsliep.

Groetjes, Angel

Hallo,

Misschien ook een tip.
Bij de babydump hebben ze vaak een aanbieding.
Als je een kinderwagen koopt.
Dan krijg je er een gratis  maxi cosi bij.
En vind je deze niet leuk dan kun je ook bijbetalen.
En dan kun je gewoon een ander uitzoeken.
Dat hebben wij ook gedaan.
Zo bespaar je toch een hoop geld.

groetjes lizzy

Terug
Bovenaan