maxi cosi

hoi hoi

ik heb ook die voetenzak in de maxi cosi maar hij wordt er te groot voor
Ryan is wel pas 67 cm maar toch pas hij dan niet goed meer en is hij boven brij open

toen hij nog wel paste deed ik hem alleen maar een vestje aan over zijn kleding wat ze zweten echt heel erg in dat ding.

Nu heb ik hem er dus ook uit gehaalt en hem dus ook een winterjasje aangedaan

en doe een maillot onder zijn broekje aan en dan gewoon toedekken met een fleece dekentje

dat is echt niet te koud en het is vaak toch alleen ff snel een boodschapje(binnen)
of auto in auto uit.

ik denk ook dat en een winterjas en die zak erg warm is ook
en idd het zit dan niet lekker meer zo opgepropt hahaha

groetjes moekje

quote: mandarijn78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2008 20:24:33'));

Hoi,
wanneer hebben jullie de verkleiner uit de maxi cosi gehaald?

Ja hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar, ik kreeg te horen dat dit pas vanaf 6 mnd mag i.v.m. stabiliteit van het hoofdje, maar Jim komt nu al behoorlijk met zijn benen buiten boord.

verkleiner hadden wij er al na maand of 4 uit, omdat we vonden dat onze zoon helemaal "opgefrot" zat met z'n armpjes. Moet wel zeggen dat hij al vroeg goede hoofdbalans had. 6 maanden lijkt me wel heel lang?!?
Groetjes, mira, voorjaarsforum

De verkleiner was er bij ons al met 6 weken uit, paste absoluut niet meer.
6 maanden lijkt me iets aan de lange kant om de verkleiner nog te gebruiken, het is alleen om in het begin wat meer stevigheid aan het hoofdje te kunnen geven.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan