Maxicosi deken

Mijn dochter is ook in oktober geboren, 2 jaar terug. Ik had een voetenzak van ukje.nl gekocht (aanrader, super leuke printjes!!) En ik heb er heeeel veel plezier van gehad. De voetenzak laat je er gewoon in zitten, waarom zou je die er steeds uit halen? De zak is zo lekker warm dat je verder geen dekens nodig hebt. Alkeen een los dekentje is heel irritant, die schoppen ze steeds af en in de winter is dat niet handig .
Mijn tweede kindje is nu 6 weken oud en ik heb de voetenzak juist gisteren weer van zolder gehaald. Heerlijk warm nu het weer kouder wordt!

Mijn dochter is ook in oktober geboren, 2 jaar terug. Ik had een voetenzak van ukje.nl gekocht (aanrader, super leuke printjes!!) En ik heb er heeeel veel plezier van gehad. De voetenzak laat je er gewoon in zitten, waarom zou je die er steeds uit halen? De zak is zo lekker warm dat je verder geen dekens nodig hebt. Alkeen een los dekentje is heel irritant, die schoppen ze steeds af en in de winter is dat niet handig .
Mijn tweede kindje is nu 6 weken oud en ik heb de voetenzak juist gisteren weer van zolder gehaald. Heerlijk warm nu het weer kouder wordt!

Wij hadden een voetenzak van jollein, lekker vlies van binnen en kan gebruikt worden tot 9 maanden, maart geboren dus we kunnen hem nu nog paar maandjes gebruiken. Ideaal, geen dikke jassen aan en lekker kunnen instoppen. 1 malig door de gespen heen en dan laten zitten. Zak deed ik in de auto dan open en als ik dan ging wandelen kon die weer ingepakt worden. Ik was er blij mee! 

Onze dochter is eind september (vorig jaar) geboren. Voor de maxicosi hadden we een zak van koeka. Heerlijk zacht en lekker warm. Dekentjes kijken mij maar gedoe. In het begin zullen ze ze wel laten zitten, maar daarna..toen het weer warmer werd kon je de voorkant eraf ritsen en had je alleen zachte achterkant. Ook ik liet deze gewoon zitten, dat is ook de bedoeling. Alleen eens in de zoveel tijd wassen of als die vies was geworden.

Terug
Bovenaan