Hoi,
Wij zetten als we met z'n drieën weg gaan, de maxi-cosi altijd achterin. Als ik alleen met Doreen weg ga zet ik em voorin met de airbag uit. Als er dan wat is, kan ik haar toch makkelijker in de gaten houden.
Heb ook wel eens gezien dat sommige mensen de maxi-cosi voorin zetten en dan een volwassene achterin. Vond dat altijd zo raar..
Heb me altijd afgevraagd waar dat goed voor is.... Heb altijd het idee dat ze het beste op de achterbank kan. Als mijn man rijdt, zit ze achter mijn man en kan ik erbij vanaf de voorstoel. Als ze echt vreselijk te keer gaat kruip ik gezellig bij haar achterin, maar dat komt nauwelijks voor.
Grietje, moest erg lachen om het vervoeren in de kinderwagenbak achterin.... (niet persoonlijk opvatten, straks wordt dit onderwerp gesloten..)
Mijn moeder vertelde ook wel eens, dat ze dat bij mij ook gedaan had... Kwam ze later de wijkverpleegkundige tegen en die vroeg waar ze naar toe geweest was.. Even naar mijn opa en oma 5 minuten rijden. Hoe kon ze dat doen... Werd dat arme kind helemaal door elkaar geschud, was niet goed voor de hersentjes... Maar toen was dat helemaal gewoon. Nu gelukkig niet meer, maar vraag me ook wel af hoe ze dat in de toekomst doen, een auto van een stalen kooi ofzo?
Ik moet heel eerlijik zeggen dat ik me er niet zo heel druk om maak. Een ongeluk zit in een klein hoekje en ik probeer altijd het veiligste te kiezen voor mijn dochter, maar sta er niet voortdurend bij stil. Ik wil ook nog een leven hebben... Ze kunnen me ook aanrijden als ik naar de winkel ga boodschappen doen. Moet mijn dochter dan kniebeschermers en een helmpje op in de wandelwagen?
Als iemand nog antwoord heeft op mijn vraag, zou je me heel gelukkig maken..
Liefs,
Karlien