maxima zwanger

A

Anoniem

Guest
net op het nieuws gelezen. ze zou half april uitgerekend, maar dan zou ze net 11/12 weken zijn wat vroeg om te vertellen dat onze  toekomstige koningin zwanger zou zijn.  denk dat het eind maart word.   Kan dus leuk worden voor degene die ook in die periode zijn uitgerekend.

Ik vind het wel leuk voor ze.

gr
Mirinda

Hi,
Zouden ze zich nu oko zorgen maken waar ze de nieuwe babykamer maken, hoe ze het financieel voor elkaar krijgen enzo?
Ik gun het ze ook wel hoor, maar dat is wat mij nu bezighoud. Ik zou zelf na deze tweede van mij ook nog wel een derde willen, maar ik heb daar simpelweg geen ruimte voor. Vroeger droomde ik dat ik met WA was getrouwd.....ik zal nu nog eens wegdromen en kijken hoe het er in mijn dromen uitziet (hihi)
Patricia

oja wat leuk dat ze weer zwanger is
ze sugereerde het al een tijdje maar dus toch wel ik heb er nog nix van gehoord
wel leuk loopt ze een beetje gelijk met mij dan
ze zal wel weer een keizersnede krijgen dus komt het wel eerder
gr marijke 13,4

Hi dames,
Even reageren op ik dacht mokkel; Maxima heeft toch ook een gewone bevalling gehad, jij zegt dat ze wel weer een keizersnede zou krijgen. Ik meende altijd dat Maxima gewoon bevallen is, in ieder geval van haar eerste.
X

de reden dat het eerder komt is dat ze "ons" een datum voorspiegelen die een tijd later ligt als de daadwerkelijke datum.
ze is voor zover ik weet gewoon 2 keer normaal bevallen.

gr
mirinda

Hi nens,
Is ook niet belangrijk, maar zit hier nu toch en kan dan net zo goed reageren op hetgeen wat ik lees.
Ik verveel me een ongeluk, ben 39 weken en heb vrij weinig puf om vanalles te doen en dit is een goede afleiding.
X

sorry hoor wist niet dat ze een gewone bevalling heeft gehad
wist ook niet dat er zo fel op gereageerd zou worden foutje is menselijk

Terug
Bovenaan