maxima zwanger

Ik las net teletext, en daar staat dat ze in de tweede helft van april is uitgerekend. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat nu al zouden melden - ik ben 15 april uitgerekend en ben dus 11w1d. Dus ik denk eerder dat ze de eerste helft van april is uitgerekend.

Grappig, want ik zei laatst nog tegen m'n man: zou ze alweer zwanger zijn?

Ik gun het hen wel, hoor. Ik moet er zelf niet aan denken om zo in de publieke belangstelling te staan, pffft. Overal camera's, en je kan geen scheet laten of 't staat in de krant. Mij niet gezien! Wel jammer dat we krap wonen, maar mijn leventje is desondanks toch wel heeeeel leuk :)

~Hilde

ik hoorde het ook vanmiddag maar ze is in het echt 2 weken eerder uitgerekend dan dat er idd wordt gezegt!!!
vorrig jaar was ik zwanger van mijn zoontje toen was ze eind juni uitgerekend en ik eind julie zat een maand tussen en nu ben ik begin mei en zei dan als het goed is begin april....
weer een maand verschil ha ha  

groetjes

Hoi,

Ik vraag me af of Maxima of W-A hun dochters ook potjes te eten geven? En of ze dat zelf doen? Of zou iemand anders dat doen? En zou Alexia haar moeder ook wel eens onder spugen, als ze net de deur uit moet?

Haha Reisa, dat heb ik me ook weleens afgevraagd....
Of zij ook net als wij  weleens met een vieze schouder de deur uitlopen van het kwijlen..
Maar ik denk het wel. Alleen als ze weggaat zal er wel even gekeken worden naar
evt vlekken. Ik hoop dat ze echt doen wat ze zeggen. Dat ze het meeste in de opvoeding
toch zelf willen doen. En idd ze is gewoon bevallen. Maar dat maakt niet uit.
Liefs Melanie

Hoi hoi,

Eigenlijk vind ik t wel grappig,want Alexia is vorig jaar 26 juni(2005) geboren ,mijn dochter 25 juni 2005
Zelf ben ik nu 13 weken en 4 dagen zwanger en uitgerekend op 29maart 2007,Maxima rond half april,zoals ze zeggen,ben benieuwd of we weer zo dicht bij elkaar in de buurt zitten qua bevallen hahaha.
Vorig jaar zeiden ze ookal dat ze rond half juli uitgerekend was,dus ben benieuwd!

groetjes Caro

Ik had het er gisteren met mijn man even over na het journaal. Ik denk dat ze het nieuws relatief vroeg naar buiten brengen omdat anders de roddels ze al voor zijn. Dan kun je het beter zelf officieel melden dan dat de roddelpers er van alles van maakt.
Zal ze zelf de zwangerschapstest hebben gekocht, hihi?
Ik hoorde gisteren een jongen bij de apotheek vragen om glijmiddel, daar had ik zo'n bewondering voor. Dat zou ik nou echt via internet besteld hebben, lang leve het internet! Na ja deze laatste opmerkingen slaan ook nergens op, maar dat krijg je als je je verveelt!
groeten Elke

Terug
Bovenaan