maximaal 1 liter per dag

Ja zodra ze 12 uur gaan slapen, mag je die laatste fles over de andere 4 verdelen. je zou kunnen beginnen met 210cc water en 7 schepjes! Lekker zeg dat je nu 4 flessen kan geven, hopelijk blijft het zo!
 
Hoi Lou,

het klopt wat de ander moeders zeggen: luister naar je eigen gevoel. Onze zoon is nu 1,5 en tot op heden heeft mijn gevoel me steeds op de juiste weg gezet.

Toen onze zoon ging doorslapen, hebben we de flessen overdag wat dichter op elkaar gegeven. Hij kreeg dus nooit meer dan die 200 cc voeding (180 cc water + 6 schepjes).  Met deze flessen was hij  voldoende verzadigd. Wij hebben steeds op verzoek gevoed en in deze regelperiodes gaf onze zoon zelf wel aan wanneer hij weer een fles nodig had. Daardoor paste hij zelf al het schema aan. Het regelde zich dus vanzelf.

Groetjes, Marijon
 
quote: khemam reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2009 16:18:11'));

Bedankt voor de reacties,

Soms is het fijn om van andere meoders te horen dat je gevoel je niet in de maling neemt en dat je helemaal niet gek bent als je het CB in twijfel trekt. Mijn kleine mannetje blijft gewoon zijn 6 schepjes melk krijgen.
Maar nog een ander vraagje,

Hij heeft nu 1 keer vanaf   8 uur tot de volgende ochtend doorgeslapen, daardoor heeft hij wel 1 fles gemist. Kan je dan wel de dosering verhogen en hoe verdeel je dat het beste?

Groetjes Lou mv  Khe'shaun.  



Je hoeft de flessen alleen maar groter te maken als hij na een fles niet tevreden is. Je kunt ook beginnen met alleen de fles voor de nacht groter te maken.
 
Terug
Bovenaan