McDonalds

Hoi allemaal,

Mijn man en ik hebben net besloten om vanavond bij de McDonalds te gaan eten en dan nog de laatste spullen voor de verjaardag van Marissa te scoren. Maar nu vraag ik me af wat ik met Marissa zal doen. Ik kan uiteraard een potje voor haar meenemen en die geven maar het lijkt me ook leuk om haar wat frietjes, uiteraard zonder zout, te geven. Hoe denken jullie hierover en hoe doen jullie dat? Of is er iets bij de Mc dat ik haar beter kan geven? Ik hoop dat jullie willen helpen want ik wil haar in ieder geval niets geven dat echt slecht voor haar is maar wil haar ook wel eens verwennen.

liefs Linda, mv Marissa 11 maanden en 9 dagen

Hoi Linda,

Leuk idee, naar de Mac... ben daar echt al maanden niet meer geweest!! Maar je heb toch ook die reclame van dat jochie die vraagt om wortels??? DIe vind ze vast lekker en natuurlijk een paar frietjes..hihi.Kipnuggets ofzo lijkt me ook wel lekker..
Jennifer heeft van de vakantie ook voor het eerst frietjes gegeten, nou prima hoor!! Maar ik moet zeggen dat die meid van mij echt alles lekker vind!!!!!!

Niet te moeilijk denken hoor, dan neem je voor de zekerheid toch een broodje mee of soepstengels ofzo.. Maar dat gaat vast goed komen! De Mac is er ook voor de kids!!

Eet smakkelijk alvast!
groetjes Ilone

Hoi Linda,

Wij eten hier 1 keer in de week friet. Omdat Bas daar zijn buik niet mee vol krijgt, eet hij dan altijd een potje. Daarna blijft hij gewoon bij ons aan tafel en eet lekker wat frietjes mee. Naar mijn idee kan het totaal geen kwaad, zolang je het niet iedere dag doet. Volgens mij hoef je je ook niet zo druk te maken over zout. Bas eet nu met de pot mee (ik weet dat Marissa nog geen jaar is, maar nu toch wel bijna). Ik gebruik gewoon zout en andere kruiden. Bas lust het allemaal.
Te veel zout is niet goed, maar gewoon gebruik kan niet zo veel kwaad.

Veel plezier vanavond!

Groetjes, Karin

gewoon lekker patatjes geven, en kipnuggets en dan zo'n toetje. neem een potje mee als ze t niet lekker vindt, maar gewoon geven hoor, krijgen ze niks van. en van 1 keer mc donalds worden ze heusniet dik. die van mij is gek op alles wat niet gezond is, met mate geven, en dan gebeurt er niks (alleen niet op het cb vertellen, want daar krijgen ze wel een rolberoerte haha)

Happy Meal

Happy Meal

Het Happy Meal is een menu dat speciaal voor kinderen is. Je kunt zelf kiezen wat je in je Happy Meal wilt:

Kies uit: Hamburger, Cheeseburger, 4 Chicken McNuggets of 4 Fish McNuggets.
Kies er Franse Frietjes bij.
Kies een drankje, bijvoorbeeld Roosvicee Multivit, een flesje Vittel of Fristi.
Kies voor groente, fruit of een zuiveltoetje: Worteltjes, Fruit Mix, Zonnatura Knijpfruit of Danoontje Snack.

Alles zit in een leuke doe- en speeldoos. En natuurlijk krijg je er altijd een leuke verrassing bij.

Wat zit er nu bij het Happy Meal?

Allemaal heel erg bedankt voor de reactie's. Ik heb besloten haar gewoon een beetje mee te laten eten. Heb even op de site van de Mc Donalds gekeken waar je uit mag kiezen en we gaan voor de McNuggets, die ik opeet, Marissa krijgt hooguit een klein stukje uit het binnenste, ze heeft pas 5 tanden, waarvan er maar 2 goed door zijn. Verder krijgt ze frietjes. Dan de Roosvicee Multivit die ik in haar flesje overgiet en als toetje de Danoontje snack. Mijn man belde net en hij komt een uur eerder thuis, hij is er dus al om 15.30. Dan zijn we ook nog voor de drukte bij de Mc en kunnen we daarna lekker winkelen. Bedankt allemaal en ik laat nog weten hoe Marissa het vond

liefs Linda

Hai,

Wij doen het meestal zo...eigen verse eten(ik kook alles vers en vries dat in)  of potje Olvarit rond  17.00 daarna weg of thuis frietjes eten en dan pikt ze er nog een paar mee. Ik zou niet gaan voor een heel Happy Meal want dan weet je zeker dat ze aan de Diarree gaat van het vet. Gewoon een klein frietje zonder zout bestellen voor het lekkere maar er geen volledige maaltijd van maken. Die worteltjes zijn keihard dus das ook niks. Desnoods neem je een bruin broodje mee wat je eerst geeft. Ahoewel...als Mette ziet dat wij frietjes hebben breekt de hel los hahahaha! Ik zou echt thuis even snel een potje doen(kost je  10 min.)  en dan lekker een klein frietje erbij bij de MC. Heb je zelf ook even rust om te eten want met frietjes zijn ze best even lekker zoet.

EETSMAKELIJK!
X ing

en? lekker gegeten en gewinkeld??
Als wij toevallig bij een mcdonalds ofzo eten dan eet Alice gewoon een hapje met ons mee. Gewoon wat frietjes, stukje bolletje, stukje vlees. Ook gewoon met zout, is volgens mij echt niet zo erg voor een keertje. Let er normaal altijd wel op dus die ene keer is dan volgens mij helemaal niet erg.   Meestal krijgt ze dan alsnog thuis wel gewoon eten ookal is het niet helemaal tijd om te eten. Heb ook al wel een keer een yoghurttoetje aan haar gegeven bij de mcdonalds.

Groetjes ALberdien

Hoi Linda

Hoe was het bij de mcdonalds? Justin heeft laatst voor het eerst een happy meal gekregen! Hij heeft maar een paar hapjes ervan gegeten. De kipnuggets vond ie wel lekker en het toetje dat erbij zit, maar voor de rest wilde hij niks hebben. En o ja, het speeltje wilde ie ook wel hebben...

groetjes mirjam

Terug
Bovenaan