McDonalds

Hoi Linda,

Leuk he, de Mac.
Wij zijn pas ook met z'n allen geweest en Daan heeft zitten smullen van zijn Happy Meal. Lekker frietjes soppen in de mayo, klein stukje kipnuggets geproefd en nadien het fruit opgesmuld.

Thuis eten wij ook 1x per week friet en hij is niet te houden dan. Zodra de frikandellen op tafel komen springt hij zowat uit zijn stoel.
Ik moet het dus ook niet in mijn hoofd halen om hem iets anders te eten te geven dan wij eten, want dan breekt de hel hier los. Wel geef ik hem op de dag dat wij friet eten wat meer fruit, compenseerd toch weer.

gr Saskia

Hoi meiden,

Het was redelijk gezellig bij de Mc, het is alleen altijd zo verschrikkelijk druk, maar dat hoort er wel een beetje bij. Ik had het advies van Inge gevolgd en Marissa eerst thuis een potje gegeven. Toen bij de Mc heb ik een Happy Meal voor haar gehaald, friet zonder zout, vis nuggets en een danoontje en roosvicee. Ze heeft misschien 3 frietjes op en toen was ze er helemaal klaar mee. . Ze heeft wel wat roosvicee gedronken uit een flesje dat ik mee had genomen. Voor haar hoeft het dus echt niet zo. Maar wij gaan maar ongeveer 4 keer per jaar dus de volgende keer duurt wel weer even. Misschien lust ze dan meer.

groetjes Linda

Terug
Bovenaan