Me eigen geen raad weten, er door heen zitten

<p>Goedeavond damens,</p><p>Ik ben zwanger van ons 2de wondertje, maar deze zwangerschap is zo anders heb al een paar weken een rot gevoel waar ik me gewoon geen raad mee weet, er door heen zitten voor me gevoel, nergens geen zin in, onwijs moe de hele dag door en alleen maar willen huilen..</p><p>Ik merk dat het werk momenteel ook al erg zwaar begint te worden erg veel last van rug en geen rust in me hoofd kunnen hebben, heb ook geen zin om te gaan werken.. </p><p>Herkent iemand dit of heeft iemand tips wat ik er tegen kan doen</p>

Hoi! 
Wat super vervelend dat je je zo voelt. Hoeveel weken ben je en weten ze dat je zwanger bent op je werk. 
Als je je zo blijft voelen zou ik als ik jou was je ziekmelden voor een weekje of een weekje vrij nemen om even aan jezelf te denken. 
Sterkte!!

Ben nu 11 weken.
Dat gaat helaas niet zo makkelijk ben zzper. Werk op woensdag niet en vrijdag middag al niet omdat ik dit gewoon niet trek...

Hey, 
Ik ben maar 4,5 weken maar men emoties zijn ook een roller-coaster. 
Ik heb heel veel angst en ben eeeeerg moe pfff  
Hopelijk gaat het vlug beter voor ons beide x

Ik ben 19 weken zwanger en heb hier vanaf het begin al last van.
Heel veel last van hormonen. 
Wat super super naar voor je dat jij dit hebt terwijl je al een kleintje hebt.
de eerste 3 maanden was ik echt niet te genieten thuis en op het werk en dit kreeg ik te horen ook. Gelukkig was er bij mij een hoop begrip.. misschien kun je het uitleggen. Weten ze op je werk al dat je zwanger bent? 
Het wordt wel wat minder naarmate mijn zwangerschap vordert maar merk dat ik het echt in de gaten moet houden. 
Mij heb dit ook met mijn vk overlegt.. pas op voor een evt depressie.  
Wat bij mij ook meespeelt is mijn voedingspatroon.. gezond en gevarieerd eten. Als ik ongezond eet of veel suikers binnen krijg dat heeft dit invloed op mijn gemoedstoestand. Wellicht voor jou een tip? 
Ook heb ik veel aan meditiatie.. je kunt op YouTube verschillende filmpjes met  geleide meditatie vinden.. ik kom hierdoor erg tot rust en kom weer een beetje dichter bij mezelf... daar waar ik mezelf af en toe compleet kwijt ben sinds mijn zwangerschap. 
Heel veel succes en sterkte ! 

Zie dat je zzp-er bent! Wat een rot positie even.. hou in je achterhoofd dat dit ook echt wel weer over gaat... dit is tijdelijk... je moet hier doorheen. Probeer zoveel mogelijk te slapen... waarschijnlijk wordt de vermoeidheid wel wat minder binnenkort.. dat scheelt al een beetje . Xxx

Klinkt als depressief beeld (prenatale depressie), heel serieus nemen en bespreken met je verloskundige.. veel sterkte!

Terug
Bovenaan