Me eigen geen raad weten, er door heen zitten

Ik ben zzper dus ik weet het van me 1eigen haha, gelukkig ben ik naar andere en me zoontje "normaal" alleen me gevoel is klote .

Hey hey! Neem dit alsjeblieft heel erg serieus en ga meteen actie ondernemen!
je kan dit direct aangeven bij de vk die je ook meteen zal doorsturen naar een psycholoog of psychiater waar je niet voor in een wachtrij geplaatst gaat worden. 
Klinkt misschien brij heftig om meteen naar een psychiater te gaan maar bij mij heeft het er voor gezorgd dat ik mijzelf niks heb aangedaan.. (nog nooit ergens last van gehad voorheen) 
bij mijn eerste zwangerschap heb ik AD geslikt en ben er voor de bevalling mee opgehouden en na de bevallig weer mee begonnen en echt dit heeft er echt voor gezorgd dat ik geen post natale depressie heb opgelopen. Nu mijn tweede zwangerschap en had al jouw symptomen: moe, huilen, niet naar werk kunnen omdat het te veel was... ik ben blij dat ik direct weer heb ingegrepen want het werd van kwaad tot erger (medicatie heeft zo’n anderhalve maand nodig om in te werken) dus werd moe zijn mijzelf opsluiten in de slaapkamer, werd huilen schreeuwen en mijzelf vertellen dat ik hier niet thuis hoorde, werd niet naar mijn werk kunnen stoppen met werken..
nu gaat het gelukkig weer heel erg goed en zit ik aan Mn laatste paar dagen van de zwangerschap en ben dit maal niet gestopt met de AD. Ik kan niet wachten op onze kleine meid en sta zo positief in het leven weer (ondanks al die hormonen!)

hoop dat je hier wat aan hebt... x

Terug
Bovenaan