Ik stond gister op het punt neer huis te gaan van werk. Ik voelde al iets en ben toen naar het toilet gelopen. Die na middag had ik al buikpijn maar er niet zo veel aandacht aan gegeven, ik dacht dat hoor er bij. mijn grootste angst werd waar. Ik had een bloeding en het voelde met de buikpijn net of in mijn periode had. Ik ben nu 13 weken. Geschrokken en lichtelijk in paniek het toilet uit gelopen en gelukkig waren er nog twee collega’s op kantoor en gezegd dat ik een bloeding had. Die ook natuurlijk in rep en roer. Die wouden gelijk een ambulance bellen. Ik wist hun te overtuigen dat ik eerst de VK op het spoed nummer wou bellen. De VK is naar mijn werk gekomen. Ik heb mijn man gebeld die is ook gelijk van uit zijn werk naar mijn werk gekomen. In die tussen tijd bloeden het nog steeds. Natuurlijk Huilen, twijfels en spanning gaat er alles door je hoofd. Gelukkig kon de VK vrij snel het hartje vinden wat voor mij en mijn man natuurlijk een grote opluchting was. de VK zei zo lang het hartje klopt is alles goed en verder kunnen ze nog weinig doen. Ik moet maandag terug komen bij de VK. Gister avond is het bloeden gelukkig een stuk minder geworden. Ik heb nog wel wat lichtelijk buikpijn en bloed verlies. Ik ben me echt rot geschrokken en doen beseffen dat ik toch nog meer gas moet terug gaan nemen.
Groetjes
Brenda
Groetjes
Brenda