Me gisteren rot geschrokken

het is helemaal niet stom er komt zoveel op je af ik moest vorige week naar huisarts voor uitstrykje hebben voor de zekerheid test gedaan omdat ik niet meer wist wanneer ik ongesteld was geweest is altyd erg onregelmatig bleek ik dus zwanger te zyn kon volgende dag by vk terecht was toen 13 weken nu dus 14 zyn er erg bly mee aar ben toch bang dat het mais gaat of is gegaan heb al een x een miskraam gehad met 16 weken moet morgen weer naar vk vraag of ze dan weer even een echo willen maken voor de zekerheid hopen dat het het goed mag gaan en dat we dus een gezond 2e kindje mogen krygen maar vindt het wel spannend

Hi ben pas nieuw op het forum, en leef helemaal met je mee, met mij is ongeveer een soort gelijk geval gebeurt, ben nu 15 weken zwanger en heb gisteren hevige buikkrampen gehad, gelukkig was ik bij de gynecoloog mr die kn op dat moment niets vinden, dus heb ik 4 indocid zetpillen gehad waarvan ik 2 heb moeten gebruiken, erg die pijn, wist mijn geen houding en ben nu wel echt net asl jou aan het rusten, doe veels te veel en gas terug genomen, heb dus nu geen buikpijn mr doe echt rustig aan, het beste met jou en geniet van de rust
sabrine

gatsie, dit wens je geen 1 zwangere toe. het lijkt mij doodeng om weer een bloeding te krijgen(1 gehad met 6/7 wkn) maar hoe verder je in de zwangerschap bent, hoe erger het me lijkt.
hoe is het nu met je brenda?

moi87: Op zich gaat het goed. vanochtend heel licht bloed verlies gehad . Het rare is dat ik er nu een klein beetje gewent aan raak. Ik ben nu 14 weken en heb ook een behoorlijke buik gekregen in twee weken tijd. Misschien ligt het daar ook wel aan. Dit is mijn eerste zwangerschap en de eerste keer dat de boel oprekt. Ik ga morgen ff bellen dat ik wil langs komen om weer even het hartje te horen en toch ook een echo wil voor mijn gerustheid. Wat je zelf al aan gaf is het altijd schrikken in de zwangerschap als je bloed verliest. Ik begrijp dat alles bij jouw nu goed gaat gelukkig.

Inkelshoes: Ik kan me goed voorstellen dat het een spannende voor jullie is. Hoe is het gegaan vandaag?

SASSIMARO:dank je wel. Dat van jouw is ook schrikken en vrij heftig om mee te maken. Ik hoop dat alles nu goed met je gaat.

Toch vind ik het vreemd dat de vk je zomaar door laat lopen. Bloedingen horen er echt niet bij en het kan zelfs gevaarlijk zijn om door te gaan als je een laagliggende of overliggende placenta hebt... ik zou er toch nog eens voor bellen hoor!

nou groot gelijk ik heb nu blaasontsteking kuur is as vrydag afgelopen nu moet ik maandag even naar het ziekenhuis om urine te brengen zetten ze op kweek ik wil dan ook vragen of ze even een echo willen maken ben dan 16 weken zwanger en m,n 1e zwangerschap ging toen mis dus wil het voor de zekerheid vragen

Ik heb dinsdag de echo gehad en alles is goed met mij en de kleine. Blijkt dat er nog wat oud bloed zit door het oprekken en samentrekken van de baarmoeder. Dat gaf dus die bloedingen. Wij konden niet meer wachten tot de 20 weken echo en gelijk gevraagd of ze kon zien wat het wordt en we krijgen een jongen…. Ik ben echt zo blij en in de wolken

Terug
Bovenaan