Me lieve mams is stervende?

@JesK me mams is wakker, maar is nog geïncubeerd...er zit wonder boven wonder zoals de doktoren het ook zeggen een stijgende lijn in...nu afwachten hoe het gaat zonder incuberen? hoe gaat het met jou paps? En wanneer word je ingeleid? Ik ben nu 23+2 vandaag..wel weet ze als enigste de naam van de kleine man...en heeft ze hem voelen trappen was wel een magisch momentje...ik heb weer een beetje hoop
 
Jeetje wat verdrietig ? Heel veel sterkte gewenst in deze gekke tijd. En wat betreft de stress: maak je daar alsjeblieft niet druk over! Ik had een angststoornis tijdens mijn gehele zwangerschap. Elke dag bang en onwijze stress. Mijn zoontje is gelukkig helemaal gezond en super bijdehand!

Je hebt al genoeg aan je hoofd, dus ik hoop dat je dat stukje een beetje kan parkeren.

Nogmaals heel veel sterkte ❤️ Goed blijven praten over je gevoelens ?
 
Jeetje wat goed om te horen! ❤️ hopelijk gaat het steeds iets beter met haar en geeft het kleine wondertje haar kracht om door te gaan en te blijven vechten ???
Met mijn vader is het op dit moment stabiel ?? hopelijk houd hij het ook vol ? ik word aanstaande maandag ingeleid. Vind het erg spannend
 
Wat fijn zo'n wonder??. Ik hoop voor je dat je mams nog zo lang mogelijk bij jullie is en zoveel mogelijk van de kleine (in je buik iig) mee kan krijgen.
 
Heel veel succes maandag? fijn dat alles met jou paps nog fijn stabiel is...me mams is weer aanspreekbaar..en krijgt zuurstof via haar neus, en in de avond met een zuurstof masker...wonderen bestaan dus echt?Wat een power vrouw is me lieve mams toch? nu hopen dat ze binnenkort naar huis kan, en voorlopig bij onze familie kan blijven? mocht het zo zijn dat dit weer gebeurd, word ze niet meer geïncubeerd of gereanimeerd...dus ik blijf hopen en hoop houden??
 
Terug
Bovenaan