me man hoort haar nie

hoi hoi ik heb sinds een halvjaar een scxhat van een vriend en wil voor mijn kleine de vader zijn en is ook bij de bevalling geweeest en heeft papa gevoeles maar als de kleine snachts huilt kan hij door slapen zonder haar te horen   hebben jully hier ervaring mee en hebben jully tips want ik wil ook een x dooor slapen xxxxxx corrie

Wat een lieve vriend heb jij! Ben er maar trots op!

uhm een tip... effe denken..

Babyphone op de hardste stand op zijn nachtkastje? haha...

Succes en geniet van je gezinnetje!

Esmé

wat ben ik blij dat ik dit lees!!! klinkt heel stom misschien maar ik had het idee dat die vent van mij er als enige door heen sliep
maar euh ik denk dat je er weinig aan kan doen. wat ik wel de laatste tijd doe is een beetje errug hard uit bed gaan ( mopperend he ) soms wil dat nog wel eens helpen

Mijn man slaapt ook overal door heen. Zelfs als hij wakker is hoort hij haar vaak niet!
Maar als ik hem dan vraag of hij effe wat wil doen (schone luier, fles geven, oppakken) dan doet hij het altijd wel. Dus als je 's nachts ook een keer wilt blijven liggen moet je hem misschien gewoon wakker maken en zeggen dat hij aan de beurt is...

Barbara

PS ik geef borstvoeding en doe alle nachtvoedingen gewoon zelf, want mijn man werkt en ik nog niet. Als ik aan het werk ga mag hij ook de helft van de voedingen doen... maar ik geloof dat onze dochter het hem makkelijk gaat maken, ze komt bijna niet meer midden in de nacht en ik heb nog 3 weken vrij :)

haha heeel herkenbaar !!!
Ik heb de babyfoon op zn hartst staan op mn nachtkastje omdat ik als de dood ben dat ik mn kleine meisje niet hoor als ik slaap !! maar mn man die slaapt echt overal doorheen . hij moet smorgens ook elke dag om 5uur opstaan , dus eigenlijk ben ik wel blij dat hij die paar uurtjes lekker slaapt !!
Soms zegt hij , demy is wel rustig geweest he vannacht , heb ik haar gewoon 2x gevoed bij ons in bed hahahah hij merkt niks !!!

mannen hahaha

kus mariska

Terug
Bovenaan