me man hoort haar nie

ja! die van mij ook.
Had ik echt nooit verwacht van hem, maar ja.
Hij vraagt ook regelmatig: 'heeft tie vannacht doorgeslapen?' terwijl ik er gewoon uit ben geweest...haha.
Nou ja, hij werkt de hele dag dus opzich is het wel beter voor hem dat ie ff kan slapen (hij doet om 23.00 de fles).

Mannen!!

Die van mij slaapt ook overal doorheen hoor

Dat was bij nummer  1 al zo en nu bij nummer 2 is het nog steeds hetzelfde.

Ik daarentegen word van elk geluidje van de jongens wakker.
En dat  zonder babyfoon en dichte deuren

Nu slapen ze normaal gesproken  alletewee gewoon lekker de hele nacht door (Stijn vanaf 20.00 uur en Thomas vanaf 23.00 uur) dus ze maken 's nachts normaal gesproken ook geen geluid, maar bij het eerste kikje van 1 van de 2 ben ik wakker.

In het weekend ben ik dan ook  vaak  al wel een uur of anderhalf uur met de oudste beneden en dan komt mijn wederhelft binnen met een slaperig gezicht en de woorden: "Hoe lang zijn jullie al uit bed ? Ik heb helemaal niets gehoord" terwijl Stijn gewoon op vol volume begint te kwebbelen als zijn ogen opengaan en daar niet mee stopt tot zijn ogen 's avonds weer dicht gaan.

Volgens mij zit het gewoon in  de genen van een vrouw om hun kinderen te horen en zit het niet in de genen van een man.

Verder zorgt  hij  gewoon heel erg goed voor ze en doet echt alles met ze (in bad/onder de douche, aan-/uitkleden, verschonen, in en uit bed etc. etc.) dus dat hij ze niet hoort vind ik helemaal niet erg.

Jolanda

Terug
Bovenaan