Medicijnen miskraam

Verschrikkelijk meid, heel veel sterkte!!
Afgelopen april een missed abortion gehad bij ong 11 weken. Ik had medicatie gevraagd omdat ik het wachten niet aan kon. Het kwam alsnog niet op gang door de medicatie. Was vrijdag begonnen met de eerste dosis en zaterdag de tweede dosis en maandag gebeld dat er niks kwam geen krampen niks. Dus ben ik alsnog voor een curettage gegaan. Ik vond dat uiteindelijk prima, geen naar gezicht in de wc. Geen angsten voor wat voor pijn of iets er gaat komen. Maar van te voren wou ik geen curettage vanwege verklevingen enz maar wachten vond ik echt verschrikkelijk.

Ik wens je veel sterkte met wat er nog komen gaat! ?

Dankjewel heel lief!  En dankjewel voor je verhaal mamavanromee.
Ook fijn om die kant te horen dat het niet voor iedereen werkt.
Curretage  dacht ik altijd te willen mocht ik ooit een miskraam mee maken, maar inderdaad door de verhalen van de verklevingen en evt nadelige gevolgen voor een volgende zwangerschap  heb ik het er toch voor over om de medicijnen eerst te proberen.
Mag ik vragen of jullie ondertussen alweer opnieuw zwanger zijn  of kun je daar absoluut nog niet aan denken ?
Mijn gevoel zegt nu weer snel zwanger te willen worden ondanks de verdriet. 
Maar ik weet natuurlijk niet hoe ik me dadelijk ga voelen als ik eenmaal de miskraam mee ga maken .

Ja hoor, dat mag je zeker vragen.

Het heeft bij mijn zo’n 10 tot 11 weken geduurd voor mijn menstruatie weer op gang kwam. Dit is volgens mij wel wat langer dan gemiddeld. En we zijn daarna direct weer gestart met proberen.
Heel gelukkig toen we erachter kwamen dat het ook direct raak was.

Ondanks dat we natuurlijk super blij waren, toch ook wel heel erg spannend gevonden. Elke keer de angst dat het weer mis zou gaan. Hoe positief ik ook wilde blijven, de angst bleef toch hangen.
Dit heb ik aangegeven bij m’n verloskundige waardoor we eerder en vaker op controle mochten komen in het begin. Dit gaf me wel een geruststellend gevoel.

Ondertussen 32 weken zwanger en we kunnen niet wachten tot ze er is!

Wauw wat fijn !
En wat fijn dat je door het aan te geven bij de vk extra controles kreeg.
Dat is zeker wel iets wat ik ga mee nemen bij een volgende zwangerschap . Want meer angst dat is er zeker .
Nou nog 3 uurtjes en dan heb ik mijn afspraak bij de gynaecoloog.
Dankjewel voor het delen van jullie verhalen !!
Heel Fijn en lief en het geeft mij wel wat meer duidelijkheid met wat er nu komende dagen nog komen gaat.

[quote quote=10571421]Dankjewel heel lief!  En dankjewel voor je verhaal mamavanromee.
Ook fijn om die kant te horen dat het niet voor iedereen werkt.
Curretage  dacht ik altijd te willen mocht ik ooit een miskraam mee maken, maar inderdaad door de verhalen van de verklevingen en evt nadelige gevolgen voor een volgende zwangerschap  heb ik het er toch voor over om de medicijnen eerst te proberen.
Mag ik vragen of jullie ondertussen alweer opnieuw zwanger zijn  of kun je daar absoluut nog niet aan denken ?
Mijn gevoel zegt nu weer snel zwanger te willen worden ondanks de verdriet. 
Maar ik weet natuurlijk niet hoe ik me dadelijk ga voelen als ik eenmaal de miskraam mee ga maken .[/quote]Ik zelf heb denk ik omdat ik het ziekenhuis in ging “zwanger” en niet zwanger er weer uit ging er niet emotioneel mee gezeten zeg maar.. kon het gelijk loslaten en ik denk als ik het zelf in de wc had zien liggen dat het emotioneel voor mij in ieder geval veel zwaarder was geweest.

Ik wou direct weer zwanger worden en ik was eigenlijk de cyclus erna alweer zwanger maar dat eindigde in een biochemische zwangerschap en nu zitten we in ronde 5. Maar we geven niet op.

Ik hoor wel hoe het gegaan is!

Terug
Bovenaan