medische inducatie???

Daar wil ik nog even een aanvulling op geven; bij sommige verzekeringen wordt bevallen in het ziekenhuis zonder medische indicatie wel vergoed als je goed verzekerd bent.
Wij hebben de 4 sterren van Achmea en alles wordt 100% vergoed!

Dus het kan wel..

groetjes Toetje

quote: Aardbeientoetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2007 11:19:06'));

Daar wil ik nog even een aanvulling op geven; bij sommige verzekeringen wordt bevallen in het ziekenhuis zonder medische indicatie wel vergoed als je goed verzekerd bent.
Wij hebben de 4 sterren van Achmea en alles wordt 100% vergoed!

Dus het kan wel..

groetjes Toetje

precies gewoon een kwestie van goed verzekeren, echter om bj een gyn onder controle te lopen heb ik 2 maanden om moeten zeuren! ik heb ME /CVS, had een flink verhoogde hartslag en hield veel te veel vocht vast en ons kindje was te groot (dat voelde ik maar moet je maar net bewijzen) na 2 maanden zeuren kreeg ik eindelijk een groeiecho en bleek idd aan de grote kant en mocht ik naar de gyn toe met 36 weken en met 38 weken ben ik ingeleid.

Soms kan het supermakkelijk en soms moet je zeuren tot je een ons weeg, het is raar geregeld je zou toch gewoon zelf moeten mogen kiezen he? Zo'n VK heb je echt geen bal aan, het kan niets doen, weet niet veel van medische dingen, kortom ik heb een hekel aan VK's (stomme dozen hier bij ons!) maarja je mag zelf helemaal niets meer bepalen als je zwanger bent, je word behandeld als een lopende baarmoeder die geen mening mag hebben lijkt het wel was erg teleurgesteld in de begeleiding in elk geval.

Terug
Bovenaan