Meegroei-bh grote borsten

<p>Goedemorgen dames,</p><p>Ik ben nog niet zo lang zwanger (7 weken) maar heb van mezelf al flinke borsten. Ondanks dat ik zo kort zwanger ben, beginnen mijn bh's toch al aan de kleine kant te worden. Uiteraard heb ik van allerlei mensen om me heen horrorverhalen gehoord over hoe je borsten eruit gaan zien na de zwangerschap. Ik heb gelezen dat een goede ondersteunende bh tijdens de zwangerschap kan bijdragen om de 'schade' te beperken. Ik heb op internet meegroeibh's gezien, maar zo op het oog zijn die niet geschikt (lees stevig) genoeg voor mijn huidige E cup. Nu vraag ik me af of jullie misschien tips hebben, waar ik een goed ondersteunende meegroeibh kan vinden, of dat jullie bijv. toch gedurende de zwangerschap 2x een grotere maat normale bh hebben gekocht. Ik heb ook gelezen dat mensen sportbh's adviseren. Ik ben benieuwd!</p>

Ik had een volle D cup m’n borsten zijn gegroeid naar volle E.
ik heb aan het begin een 2 bh’s een maat groter gekocht. Hierna iom verloskundige voedingsbh’s dit zou ik alleen doen als je van plan bent borstvoeding te geven. 
Deze bh’s zijn stevig dit omdat je borsten straks met voeding toch zwaarder worden. 
Hoop dat je hier iets aan hebt, succes!

Hoi!
die ‘topjes’ die ze bh’s noemen zijn inderdaad niet genoeg ondersteunend voor grote borsten. Ik ging ook in 2 maanden van F naar H. Ik heb 1 voedingsbh gekocht met beugels, maar die zit nu (35 weken) niet meer lekker. Daarnaast draag ik inderdaad sportbh’s, die zitten wat mij betreft het lekkerst. Ik heb in heel mijn zwangerschap nog geen goede (en leuke) meegroeibh’s gevonden. Succes! 

De meegroei bh's vind ik persoonlijk niets. Ik heb steun bh's. Die vind ik zelf wel erg prettig. Ze hebben geen beugels, bredere bandjes en een stevige brede band op de rug. Ik heb 3 van die bh's gekocht voor ongeveer €16-€18 per stuk. Ik was ze gewoon wat vaker. Geen idee of het ook wat is voor cup E, maar je kunt het eens proberen. 

Ik had  70 e en ben vooral kwa omvanf gegroeid  naar een 80 zelfs die zit nog aan de strakke kant dus eigenlijk  85 omvang
Ik ben 36 weken  zwanger en kon het uitstellen met zn tussenzetstuk 
Maar kan nu de beugels niet meer velen dus ik heb van de week bij  livera de meegroei bh gekocht.  Deze is zonder beugels maar ondersteunt wel goed. 
Mijn borsten zijn ook heel zwaar en ik vind ze fijn dus misschien  kun je die proberen  ?

Hee!
Mijn borsten zijn in mijn voorgaande zwangerschap en nu in deze zwangerschap ook weer flink gegroeid. In de 1e zwangerschap kon ik al snel geen beugels meer dragen en ben ik overgestapt naar voedingsbh's van prenatal. Nu (ik ben bijna 19 weken) draag ik nog normale bh maar ga liever voor een maatje meer...
Wat betreft mijn borsten na de bevalling .. direct erna schrok ik me wezenloos en kon ik zo in een film voor volwassen mee doen ?? wat een joekels... toch is het weer goed hersteld ze zijn iets of wat losser geworden maar niet echt gaan hangen ofzo. 

Ik ben nu 30 weken zwanger en ben van een E nu naar een G gegaan. Ik heb tot nu toe 1 set goede bh's van de primark gevonden voor een fijn prijsje, maar kan beugel ook nog goed hebben en geeft me de stevigheid die ik zoek. Ik wil ook borstvoeding gaan geven, maar een voedingsbh nu al aanschaffen durf ik niet zo goed, omdat ik niet goed weet hoe veel ik nog zal groeien (ik hoop dat het eind punt is bereikt eigenlijk )

Hoihoi!
ik ben 13 weken zwanger en had voor mijn zwangerschap 80F. Ik draag altijd Prima Donna maar die zijn me te duur voor tijdens de zwangerschap. 
De afgelopen weken zijn mijn borsten echt enorm geworden dus ik was ook opzoek naar een meegroei bh. Mijn conclusie is dat die er niet zijn in de maat die ik nodig heb.. 80I. 
Bij Livera heb ik een Lisca bh gekocht. Een heel elastisch model dat lekker stevig zit en (maar) €40,- kost. Ik zeg bewust maar omdat ik al snel 100-150 euro uitgeef aan een bh. 
Een sportbeha zonder beugels droeg ik in het begin vooral snachts als ik veel pijn had. Dat is gelukkig over! 
Ga naar een lingeriezaak en laat je adviseren? dan koop je iets dat je goed zit en waar je even mee vooruit kunt. 

Terug
Bovenaan