Meegroei-bh grote borsten

Hi Dames,
Heel erg bedankt voor de tips, en vooral fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die op zoek is naar iets onmogelijks, haha. Ik zal eens de stad in gaan om te kijken en te passen.

Kijk op Www.opentopzwanger.nl
Ik had een cup f, nu een h. Heb een, helaas wel wat duurdere, maar super stevige beugelloze bh gevonden op die site. Een saaie zwarte, maar wel direct een voedingsbh in 1. Dus ik heb er na de zwangerschap ook nog wat aan.
Succes!

Heb zelf nog geen nieuwe gekocht, de mijne waren al bijna weer aan vervanging toe dus al wat uitgerekt en heb 1 bij mijn moeder weg gehaald die iets ruimer zit nog.
Je kunt ook tussen stukjes krijgen bij de sluiting misschien dat dat eerst een oplossing is 

Bij Livera een meegroei bh met beugel gekocht. Die vond ik erg fijn (cup F vanaf de start). Deze zit nu met 31 weken wel wat minder fijn. Heb nu voedingsbh's gekocht bij Bonprix. Die vallen ruim zodat ik straks nog wat extra ruimte heb en zitten ook nog stevig!

Hoi! 
Heb bij de Hunkemöller een Bh gekocht met flexibele beugels. En de cup is ook behoorlijk soepel, maar wel voorgevormd. Zijn wel saai maar zitten voor mij nu super!  
Ben pas 15 weken zwanger maar zodra ze nu iets groeien hoef ik niet meteen weer terug naar de winkel te rennen. Succes met het vinden van een passend exemplaar! 

Hoi hoi
ik denk dat de bh’s mij nog het meest gekost hebben tijdens mijn zwangerschappen. Ik ging van B/C naar F/g (afhankelijk van het merk bh) uiteindelijk zitten de voedingsbh’s van de prenetal mij het lekkerst. Met beugels hoor! Zonder trek ik echt niet. Ze hebben lekkere brede schouderbandjes en is geheel een stevige bh die je ook na je zwangerschap kan gebruiken als je borstvoeding geeft. Ze zijn rond de €25 per stuk. Ik zou in het begin een iets ruimere nemen, want als je denkt ze worden niet meer groter dan kunnen ze toch nog groeien ??? ze blijven ook mooi zodat je ze nog kan verkopen of weggeven na die tijd. Succes

Hoii,
Ik ken dit probleem!! Kon nergens goede meegroei bh's vinden. Nu heb ik bij de hunkemöller een sport bh gekocht! Beste uitvinding ooit!

Terug
Bovenaan