meegroei bh?!

hoi dames!

Hoe gaat het bij jullie met zwangerschap?!

Op het moment groeien mijn borsten wel heeeel erg snel ;) (ben nu 6 weken zwanger) mijn gewone bh's zitten niet goed meer, me borsten beginnen er een beetje uit te puilen haha nu heb ik vandaag bij de hema een meegroei bh gekocht, heb hem natuurlijk even aangedaan om te kijken hoe het zit, maar heb het gevoel dat deze niet echt goede steun geeft... wat is jullie ervaring hiermee? Ligt dit aan mij? of is het even wennen? Of welke raden jullie aan?

Alvast bedankt ;)

Liefs,
 
Ik raad je aan om bij de livera te kijken voor meegroeibeha's,die van de Hema vind ik niet stevig en het is moeilijk de juiste pasvorm te vinden.Bij de livera kunnen ze goed advies geven en kijken naar een goede/passende bh
 
Ik Ben nu 16 weken zwanger. Mijn borsten groeien ook erg hard! Ik heb gister hele mooie bh s gekocht bij de prenetal. Dan zijn voeding bh s dus die zijn ook erg handig voor na de bevalling. Ik heb de bh s een maat groter gekocht zodat ik er nog in kan groeien . Ze zitten echt super lekker! En zwarte met rode bloemen en een zwarte met witte strepen. Ze hebben geen beugel dus knellen niet.

Liefs mij
 
Ik heb de eerste periode gewoon bh's een maat groter gekocht, vond die mee groei ook niets. Later ben ik over gegaan op voedingsbh's heb ze van de prenetal, anni roffi en hunkemoller. Die van de hunkemoller zit het lekkerst vind ik. Veel steun geeft die! Succes
 
Heb je een grotere maat ga dan voor de meegroeibh's van Anita. 1 van de merken die wel bh's met beugels hebben. hou gewoon goed in de gaten dat je beugels niet gaan knellen.
 
heb een zwangerschaps bh van de livera. wel een duur merk(volgens mij anita) maar ik heb deze wel de hele zwangerschap kunnen dragen.

deze geeft heel veel steun.

succes
 
Hoi,
Ik draag anita, maar ook hema, die vind ik ook fijn, moet zeggen dat ik altijd direct voedingsbh's koop, ik geef lang bv en na de bevalling krimpen mn borsten toch bijna meteen weer, ook daar kun je in groeien als je hem niet Te klein koopt en zo heb ik dus 2maaten voedingsbh's waar ik lang mee kan doen!
Groetjes
 
Terug
Bovenaan