meegroei bh?!

Pfff...ook slecht: ik heb er 3 te leen gekregen van mijn schoonzusje. Daar kan ik volgens mij voorlopig nog wel mee vooruit. Van eentje is de omtrek iets aan de strakke kant, maar daar heb ik van die tussenstukjes voor gekocht (die gebruikt ik nu ook voor mijn sportbh's, want om daar nou nieuwe van te gaan kopen en die horen toch strak te zitten)
 
k heb eigenlijk nooit een meegroei-bh gekocht ..... Ik vond altijd (en nu ook weer) dat mijn borsten niet groeien. Ik heb de hele zwangerschap mijn gewonen beugel-bh gedragen. na de bevalling zijn mijn borsten wel gegroeit...ik leek wel betty boop!!!
De eerste dagen helemaal geen bh gedragen..daarna gauw naar de hemaen voedings-bh's gekocht.........heerlijk. Redelijk goedkoop en zitten super. erg handig bij borstvoeding.
is wel even wennen...noraal draag ik beugel bh's die wat dikkere zijn. Geen push-up maar wel met voering..lekker stevig. Zo'n voedings-bh zit geen beugel en al helemaal geen voering !!! maar al gauw heb je zoogkompressen nodig en dan is je bh echt goed gevult, om het zo uit te drukken.

even een vraagje :
hebben jullie er al overna gedacht wat jullie gaan doen ??? Borst of fles ???
 
Heb wel de meegroei van Hema en voorlopig vind ik ze nog heeeel erg fijn. heb altijd voorgevormde bh's gedragen dus was ff wennen, maar vind ze nu eerst nog goed genoeg ondersteunen. Denk dat het ook ligt aan je cup maat. Ik heb een B en nu dan een kleine C maar als je normaal al bijv een gevulde C hebt zul je meer ondersteuining nodig zijn.

@ Jenny... Ik ga zeker borstvoeding proberen, en hoop dat zo lang mogelijk vol te houden. Wij zijn beide hooikoorts patiënt en ik heb altijd exceem gehad dus om antistoffen door te geven is dat wel heel goed. Zowiezo is borstvoeding beter. Niet dat fles slecht is natuurlijk... haha. Maar het is het proberen waard.
 
@ wonder2011

ooja, ik dacht dat die altijd zonder beugel verkocht werden omdat het anders knelt ????
Nou dan zie je maar weer...iedereen kan nog wat bijleren.....of ik ben gewoon erg blond, hi hi hi
 
ik ben nog steeds op jacht, heb nog niet de juiste BH gevonden..... Heb niet zoveel zin om met een oma BH te lopen... sorry maar ze zijn echt lelijk, en 76,-€ voor een BH is wel erg veel, dus ik ga verder neuzen en speuren... heb wel wat via internet gevonden maar ik teijfel nog.... bah vind het vreeeeeeselijk, denk dat ik ook voor een voedingsbeha ga, mijn borsten zijn nu wel echt groot geworden heb normaal 85C dus Pffff heb een Bh met steun nodig....

EN MIJN VRIEND KAN ER ALLEEN MAAR OM LACHEN!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan