Meegroeibeha in grote maat??

A

Anoniem

Guest
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum (tip van zuslief, die zwanger is van de tweede) en heb nu al vragen, vragen, vragen...

Ik ben 8 weken zwanger en pas niet meer in mijn "normale"  BH maatje 75F...   Oftwel, ik heb normaal al moeite om een goede BH te vinden, maar nu weet ik het helemaal niet meer. Help!!

Ik ben naar de HEMA geweest voor een meegroeibeha, maar daar gaan ze maar   tot cup D??? Weet iemand een goed merk/goede (web)winkel waar ik goede, steungevende BHs kan kopen in mijn maat? Ik woon in de omgeving van Den Haag.

Alvast heeeeel erg bedankt!
Hilde

Hoi Hilde,

Ook ik zit met hetzelfde probleem, voor de zwangerschap cupmaat G, nu inmiddels H. Na lang zoeken kwam ik op de website terecht van het merk Anita. Hier kun je adressen vinden waar zwangerschapslingerie in grote maten word verkocht. Kijk maar eens op www.anita.com
Heel veel succes en geniet van je zwangerschap!

Groetjes Deborah

Inderdaad: Anita!
Ik heb ook verschillende merken uitgeprobeerd, goedkoop en duur, maar Anita is super. Ik draag 85G en echt, die bh's van Anita geven genoeg steun, zijn stevig, blijven lang mooi en je kunt ze dus bij een eventuele twee zwangerschap zo weer aan (doe ik nu ook). Enige nadeel is dat ze niet zo goedkoop zijn, maar ik vind ze elke eurocent waard!

groetjes vis78 (16 wkn en 6 dgn)

Ook Hunkelmöller heeft er. Van eigen merk t/m cup G. Kosten ongeveer 25 Euro.

Bedankt voor de tip! Ik heb online een winkel gevonden waar ze dat merk verkopen - ik ga deze week meteen langs!

Hilde

Vinden jullie de BH's van Anita echt duur?
Ik weet het niet hoor, het is nog altijd minder dan wat ik normala aan mijn bh's uitgeef, maar goed ik vind het dan ook erg belangrijk dat mijn bh's goed zitten en een goede pasvorm hebben.

Miep

Oja,

ik ozu dus niet via een webwinkel kopen, maar eerst bij een speciaalzaak de goede maat (laten) bepalen. Je kan bij prenatal terecht, maar ook bij diverse lingeriezaken. Zij kunnen ook een maat voor je bestellen, en je bent dan niet verplicht deze af te nemen als hij niet goed past.

Miep

Ze zijn dan misschien iets prijzig, maar normaal geef ik ook altijd veel geld uit aan mijn lingerie. Vind het erg belangrijk dat het goed zit en voldoende steun biedt.
Welk merk hebben jullie meestal buiten de zwangerschap om? Ik kijk vaak naar freya.

Terug
Bovenaan