Meegroeibeha in grote maat??

quote: mamadeb reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2006 15:04:53'));

Ze zijn dan misschien iets prijzig, maar normaal geef ik ook altijd veel geld uit aan mijn lingerie. Vind het erg belangrijk dat het goed zit en voldoende steun biedt.
Welk merk hebben jullie meestal buiten de zwangerschap om? Ik kijk vaak naar freya.

Ik heb altijd Prima Donna, anderen merken vind ik vaak niet mooi zitten. Men gelooft ook vaak niet dat ik maat H heb, en dat komt volgens mij gewoon omdat de hb's heel mooi zitten.

Miep

Hoi Hilde,

Volgens mij kun je ook goede meegroei BH's bestellen bij Wehkamp in grotere maten. Ik heb zelf geen problemen met het bestellen via postorderbedrijven, want wat niet goed is kun je gewoon terugsturen. Volgens mij gaan de maten er tot cup G en H en zijn ze ook nog redelijk te betalen.

Groetjes Kim

35 + 3 weken zwanger

in arnhem zit een lingeriezaak, waar ze heel veel verschillende merken en maten verkopen. goede service plus op internet bestellen.

xl lingerie

groet barbra

Ik heb voor de zekerheid nog even gekeken, maar het zijn allemaal normale bh's... sorry. Als ik nog iets tegenkom dan geef ik wel een gil

groetjes Kim

hai heb van mezelf 75 f en ben gelukkig qua maat niet gegroeid. heb wel een zwangerschapsbh gekocht bij hunkemoller. was 20 euro geloof ik. je kan ook een goede sport bh kopen en eventueel; als je geen borstvoeding gaat geven een maat groter met beugel.   ik kan in principe mn eigen bh's nog aan maar ze zitten niet altijd even lekker helaas. succes ik ken het probleem

Hi,
Je kunt ook naar de  livera gaan, verkopen het merk anita.
Ik heb daar zelf mijn bh's vandaan, zit ook met zo'n olifanten maat. (85H voor zw 75F)
Ik ben altijd erg tevreden over de livera, mensen hebben daar ook echt verstand van zaken.
X

Bedankt voor alle tips! Ik heb normaal gesproken (voor de zwangerschap) 75F; ik gok dat ik nu 75G heb, maar die wijdte zal ook wel toenemen neem ik aan - ben nu pas 8 1/2 week, dus ik heb angstige voorgevoelens waar dit moet eindigen, haha!

Ik draag normaal altijd Prima Donna of Anita, dus ik vind een BH van 45 euro 'normaal'   (goedkoper zit ook vaak niet lekker in mijn maat). En inderdaad, het lijkt allemaal niet zo enorm met een goede, stevige BH. Ik ga deze week naar m'n vaste speciaalzaak (had geen idee dat ze ook meegroeibeha's verkochten!) of naar een speciaalzaak in de buurt.

Nogmaals bedankt! Ik zal laten horen of het gelukt is :-D
Hilde

Ik heb vandaag een meegroeibeha gekocht van het merk Anita - inderdaad prima en stevig. Deze is zwart (zonder beugels). Ik wilde eigenlijk voor de eerste paar maanden nog beugels, maar die moesten ze bestellen in mijn maat (nu 80F, op 't strakste haakje dus ik kan nog uitdijen, haha!)

Bedankt voor jullie hulp!
Hilde

Terug
Bovenaan