Meegroeistoel

<p>Hallo,</p><p>Mijn dochter is nu 4 maanden en ik ben aan het kijken naar een goeie kinderstoel. We willen graag een meegroeistoel waar ze nog een paar jaar op kan zitten. Ik heb gekeken voor en triptrap stoel maat vind deze erg duur ( stoel, baby set en kussens) ik zag ook andere merken. Vooral safty one zag er goed uit.  Heeft iemand ervaring met een ander merk meegroeistoel?? Ik ben bang dat ik een miskoop doe. </p><p> </p><p>Groeten Patricia </p>

Geen ervaring met andere merken, wel met de trip trap stoel. Deze is erg fijn, onze dochter van 3 zit heeft ‘m al een tijdje. En mijn neefje heeft er tot hij 8 was met veel plezier op gezeten. Voor ons is die het geld zeker waard.
Mijschien via marktplaats kijken?

Ik heb de tripp trap stoel via marktplaats goedkoop kunnen vinden incl bekleding. Moest alleen even opnieuw geverfd worden. Babyset heb ik niet, maar mijn dochter kan nu met 4.5 maand al aardig goed blijven zitten dus vond ik het overbodig. Maar ook die sets worden aangeboden op marktplaats. Vind het vooral handig dat je van die stoel zoveel losse onderdelen kunt kopen mocht er een keer iets stuk gaan ofzo. Weet niet of dat bij andere merken ook zo is. 

Ik heb de stoel van safety one aangeschaft omdat ik de tripp trap ook te duur vond. Stoel is nu zo’n 4 maanden in gebruik en ben er wel blij mee! Hij ziet er goed uit en is stevig.
nadeel vind ik wel de manier van het bevestigen van het tafelblad. Dit is dus met een plastic gedeelte, wat er wat minder mooi uitziet bij het hout. Maar dat is dan ook het enige. Tafelblad is wel makkelijk eraf te halen.
Ik heb ook op marktplaats gekeken voor de tripp trap, maar er staan er zoveel op en ook veel verschil in beschadiging. Dat ik geen zin had om veel tijd in die zoektocht te steken. De nieuwe stiel van safety one was uiteindelijk goedkoper dan een tweedehandse tripp trap.

Hier de safery first gekocht. Ook omdat ik de triptrap veel te duur vond. De kleine zit er nu een maand of 3 in en ze vind het geweldig. Zelf vind ik hem heel fijn in gebruikt en ziet hij er stevig uit. Ik zou hem je zeker aanraden dus. 

Wij hebben wel de tripptrapp via marktplaats, erg blij mee. Ook al zit je kindje goed een babyset lijkt me toch wel handig hoor. Mijn dochter is nu 1,5 en zit er nog in. 

Terug
Bovenaan