Meegroeistoel

Ik heb de meegroeistoel van hauck. Ziet er bijna het zelfde uit als de tripp trapp. En heeft ook een newborn kuipje. En volgens mij is het net zo goede kwaliteit. Maar onze dochter moet nog geboren worden, dus echt uit ervaring spreek ik nog niet haha. Maar scheelt in ieder geval een hoop in geld.
Ik heb hem bij van asten gehaald in Tilburg. Daar hebben ze meerdere merken staan, dan kun je een beetje vergelijken en informatie vragen. Mocht je daar toevallig in de buurt wonen. 

Tripp trapp is idd duur, maar wel echt een goeie stoel die weinig ruimte in beslag neemt en waar je kind wel 10 jaar op kan zitten. Zelfs als volwassene zit je er nog prima op. Je gebruikt m ook weer voor eventuele volgende kindjes, dus het is 1x een hoop geld en dan klaar.
Via facebook heb je een pagina: gebruikte tripp trapp. Hier knappen ze oude tripp trapps op en verkopen ze voor een kleiner prijsje. 
Babyset heb je echt wel nodig hoor, tot 2-2.5 jaar kunnen ze echt niet zelf op een stoel zitten, of je moet er elke minuut naast zitten om ze in de gaten te houden. 

Ja de baby set heb je zeker nodig, maar de newborn set (die wordt denk ik bedoeld in eerdere reactie) die is niet per se nodig. Maar dan kun je tripp trap pas gebruiken als je baby zelf kan zitten!

Wij hebben de stokke steps gekocht.. Nog niet gebruikt. Wij vinden hem wel mooi, een stuk mooier dan de tripp trapp. We hopen er veel plezier van te hebben. 

Terug
Bovenaan