Meegroeistoel

Wij hebben voor Thomas en Nina allebei een Mutsy grow-up gekocht. Heerlijke stoeltjes die je op je eigen eetkamer stoelen zet. Nemen dus niks geen extra ruimte in. Gewoon aanschuiven aan tafel en klaar. Er zit een riempje bij, maar ze gebruiken ze inmiddels niet meer. Wij hebebne r reuze schik mee.

Laura zit in een kinderstoel, sinds kort met tuigje omdat ze er uitklom en dan over de tafel heen ging kruipen. Ze is er nu zo aan gewend dat ze zelf haar armpjes uitsteekt om het tuigje aan te doen.Ze blijft er voorlopig nog wel even in want ik denk dat als ze los op een stoel zit ze ook op tafel gaat klimmen.

Hoi,

wij hebben 2 meegroei-stoelen, volgens mij van Tiamo.
Wij vinden deze stoelen ideaal, het blad hebben we er bij Bente al een hele tijd afgehaald. Ze zit nu wel in het gordeltje wat eraan vast zit omdat ze anders uit de stoel klimt.

Groetjes Danielle

Hallo,

Onze meid heeft de Stokke TrippTrapp. Ze zit niet in een tuigje maar er zit een beugel voor de stoel. Die blijft er voorlopig ook nog even aan zitten, want onze dame is zo beweeglijk dat ze anders zo van haar stoel dondert.

Groetjes Anne

Anne, klimt jullie meid niet uit de tripp trapp dan??
Dat vind ik hier het lastige: ze zit er prima in, met beugel, maar gaat nu continu eruit klimmen..... en da's weer eng.....

Graopig, want pas door dit topic ging ik nadenken over het feit dat het blad er mogelijk wel eens af kon. (tuurlijk weet ik wel dat het eraf kan, maar ik was er eigenljk helemaal niet mee bezig)
Maargoed, omdat Minoux nu zelf probeert te drinken is dat blad toch nog wel erg fijn. Wij hebben een blad met randje. Dus als de inhoud van de beker eruit valt, dan blijft dit op het blad liggen en dit blad kan je eraf halen en zo schoon maken. Daaronder is dan ook nog een blad, dus erg handig.
(klinkt wat ingewikkeld, begrijpen jullie het nog...)

Groetjess

@hannah38
Nee ze klimt er niet uit want op de een of andere manier lukt haar dat niet. Raar eigenlijk, want ze klimt altijd overal op, in, onder noem maar op. Maar als we haar eruit halen blijven haar voeten ook altijd steken dus misschien dat ze er daarom niet uit probeert te klimmen.

Terug
Bovenaan