Meekijken ovulatietest clearblue?

Dan heb je de test niet goed uutgevoerd denk want ik heb op deze testen altijd een smiley gehad en gelijk zwanger toen. Zou eerst de gebruiksaanwijzing ff lezen
 
Nee ik heb de test helemaal goed uitgevoerd. Dit is de roze, misschien had jij de paarse?
Op deze heb je altijd een leeg rondje, alleen tijdens je piek krijg je een smiley.
 
Ik heb ook altijd de roze gebruikt maar veel duidelijker als deze testen ga je het niet krijgen. Maar ik denk dat je dan dus een leeg rondje had? Misschienis die morgen wel een smiley

Ik heb verder nooit op de streepjes gelet als ik hem eruit haalde. Vondt dat ze duidelijk genoeg waren.
 
Dit is volgens mij nog niet positief, maar het kan wel zijn dat het eraan komt. Ik zou zeggen; nog even doortesten?
 
@ just-me; ja ik voel wel vanalles en heb vruchtbaar slijm dus ik denk morgen of overmorgen dan. Geen idee wat ik eigenlijk met dit topic wil haha. Gewoon doortesten en regelmatig seks hebben is de enige manier.
Ik ben altijd zo goed in dat afwachten. ? na de eisprong afwachten wordt helemaal geweldig.
 
Terug
Bovenaan