Meekijken ovulatietest clearblue?

[quote quote=10551753]@ just-me; ja ik voel wel vanalles en heb vruchtbaar slijm dus ik denk morgen of overmorgen dan. Geen idee wat ik eigenlijk met dit topic wil haha. Gewoon doortesten en regelmatig seks hebben is de enige manier.
Ik ben altijd zo goed in dat afwachten. ? na de eisprong afwachten wordt helemaal geweldig.[/quote]

Haha. Dat begrijp ik wel hoor. Ik wilde ook altijd na 3 dagen na de ovulatie al zwangerschapstesten gaan doen. Zo kansloos. Al testte ik wel altijd vroeg positief maar na 3 dagen is veels te vroeg om te testen. En nu zwanger van de 3e en heb bij de laatste 2 egt kansloos zo veel testen verspild. Soms wel 2 x per dag ?
 
Dit is toch een test waarbij je een leeg rondje of een smiley krijgt? Waarom zou je dan uberhaupt gaan proberen om de streepjes te gaan interpreteren? Leeg rondje = nog geen lh piek, smiley = lh piek dus bijna je eisprong. Je maakt het volgens mij alleen maar onnodig ingewikkeld zo
 
Gefeliciteerd! Haha ja ik heb echt al honderd testen gedaan ofzo. Deze maand koop ik geen zwangerschapstesten en ga ik echt pas op of na nod testen met mijn man. ??
 
Terug
Bovenaan