Meer augustus mama's in spe?

Hallo,
Na vier rondes gister een positieve test in handen! Het wordt ons tweede kindje en zoals het lijkt zijn we in augustus uitgrekend! Zal nu iets van vier weken zijn, dus nog heeel pril, maar ik heb vertrouwen! Zou leuk zijn als er meer dames bij komen!

Gefeliciteerd met jullie tweede kindje op komst! Het blijft een wonder he. Geniet er lekker van. Is het feit al geland? Ik geloof het nog steeds niet zo ondanks 5 positieve testen ondertussen. De test van Moeders voor Moeders was meteen knalpositief dus dat was wel een fijne bevestiging.

Dank je wel, jij ook met jullie derde wondertje!! Ja ik vind het zo bijzonder, nu weer! Heel onwerkelijk dat er weer een nieuw mensje in mij groeit! Ik besef het nu meer als mijn eerste zwangerschap, omdat je weet hoe bijzonder mooi het moederschap is, waar ik elke dag van geniet! Ik heb ook al meerdere testen gedaan hoor, haha, je bent niet de enige! Uit ervaring (;)) test ik tot we voor het eerst naar de verloskundige mogen hoor, haha! Ben jij daar al geweest?

Gefeliciteerd! hier nog een mama in spe! afgelopen maandag getest, jij ook zo te lezen??
Wij hebben al een dochter, dus voor ons ook de tweede. En inderdaad ook nu echt onwerkelijk. F.e.m.k.e is het een grote schok, van 1 naar 2? :)

Hallo dames hier gister getest en zwanger van ons derde kindje ik heb ook nog 5 testen meer gedaan maar volgens mij kan het nou niet missen hihi spannende tijd ik heb 10 jan m'n eerste echo h

Ohh wat leuk! Jullie ook allemaal gefeliciteerd! Ohhh ik geniet nu al weer zo erg! Heb het idee dat iedereen het aan me kan zien, maar dat is natuurlijk niet zo! Met kerst gaan we het aan de familie vertellen, vandaag bij mn ouders geweest. Zij weten nog van niets, dat maakt het extra leuk en spannend! Leuk dat er zoveel op 2 dec positief hebben getest, wij hebben 2 januari de eerste termijnecho. Hopen dat alles er goed uit ziet, want mooier kan het nieuwe jaar niet beginnen! Jullie al idee hoever je bent? Ik denk iets meer dan vier weken, maar door mn onregelmatigheid is dat wat lastig te zeggen..
Wanneer gaan jullie het aan jullie familie en vrienden vertellen? (Vrienden doen we halverwege januari)

Hoi allemaal,
Ja heerlijk he zo'n klein groot geheim. Wij hebben maandag voor kerst de eerste afspraak met vk en inwendige echo met 8.3 weken. Volgens mijn berekening dan, dus volgens eerste dag laatste menstruatie. We vertellen het de kids (jongen en meisje) op eerste kerstochtend. En dan 's morgens bij mijn schoonouders en de rest van schoonfamilie die dag met kerstdiner. Kan niet wachten! Aan het einde vd dag heb ik echt al een buikje. Daar gniffelen we dan samen om :) . Ik vind het echt moeilijk me niet te verspreken. Op mijn werk weet één zwangere collega het wel. Gelukkig kan ik dus met haar lekker hyper zijn erover.
En Marloesje ook gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie ook een derde kindje verwachten.

Groetjes!

Terug
Bovenaan