Meer augustus mama's in spe?

Ook gefeliciteerd!!!!
En marloesje, jij ook!

Wat leuk allemaal! Wij hebben het al aan directe familie verteld, vrienden etc oas na de echo op 27dec. Ben ook benieuwd hoe m'n werk reageert...net promotie gemaakt, dus wordt een drukke periode.

Hallo allemaal!

Ik sluit me graag bij jullie aan...ook hier is een kleine op komst, uitgerekende datum is 4aug.

Ik herken al zoveel in jullie verhalen...het hebben van 'een geheimpje' met je man, de vraag wanneer je het f wie gaat vertellen en het onwerkelijke gevoel dat je hebt.

Wij gaan het met kerst vertellen aan de familie en met oud en nieuw aan vrienden. Ik heb 10 jan de eerste echo (pas!! Duurt lang :)), en zoveel dagen niet mogen drinken gaan we tot die tijd echt niet volhouden.
Dan gaan er vragen gesteld worden :) En nouja...mocht het niet goedgaan of we 10jan geen goed nieuws krijgen, dan zijn we in ieder geval blij dat vrienden en familie met ons mee kunnen leven! (maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit!!)

En voor nu, lekker genieten, hoop dat jullie dat ook doen en dat we wat ervaring kunnen delen met elkaar!

Gefeliciteerd dames!

Hallo dames,

Gefeliciteerd allemaal!!!

Ik kan me ook weer aanmelden.
Hebben al een dochtertje van 1,5 jaar.
En nu weer zwanger, morgen 6 weken. Volgens de vk 5 aug uitgerekent.
Heb hiervoor een miskraam gehad eind aug. Dus hoop dat deze goed gaat. Voel me iig al heel anders met de vorige zwangerschap die mislukte.
Alleen erg moe nu en wat lage bloeddruk.
6 jan de 1e echo. Kan niet wachten...
Ohh en we wachten nog even met vertellen (tenzij het al zichtbaar wordt), pas na 6 jan.

Liefs Ilona

Hoi allemaal

Ook ik mag me aanmelden. 30 nov een positive test in handen na bijna een jaar bezig te zijn geweest om weer zwanger te worden na mn miskraam 31-12'12.
Vorige week weer wat bloedverlies gehad dus aankomende woensdag al mn eerste echo. Vind t zo spannend allemaal. Ben dan 6, 5 week zwanger. Volgens de vk 11-8 uitgerekend.

Gefeliciteerd allemaal! Ik heb het ook met de kerst verteld had mijn dochtertje een tshirt aan gedaan met voorop ik verdien een kusje en achterop want ik.krijg een broertje of een zusje! De reacties waren leuk!
Ik ben 20 augustus uitgerekend! 9 januari voor eerst naar gynaecoloog spannend!

Ik.voeg mij gezellig toe! Leuk

gefeliciteerd allemaal.

ook ik kan mij aanmelden.
18 december een positive test in handen gehad.
en dit wordt ons 1e kindje.
we gaan een spannende tijd tegemoet.

volgens de verloskundige ben ik 13 augustus uitgeteld.ben nu 10 weken.

Terug
Bovenaan