Meer dan 70 dagen niet ongi, helaas niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Merel en ben 28 jaar. Ik probeer sinds januari zwanger te worden. Ik ben 3 keer gewoon ongi geworden, maar daarna is het niet meer op gang gekomen.
Nu ben ik meer dan 70 dagen "overtijd", maar ben niet zwanger. Ik heb 3 testen gedaan en hoop daar nu echt niet meer op. Ik ben bij de huisarts geweest en ik moet afwachten. Maar wachten duurt zo lang als je graag zwanger wilt worden.
Wie heeft hier ervaring mee? Zo ja, wat heb jij gedaan. Helpen die homeopatische middelen?

Wie kan mij meer vertellen?

Merel

hallo,

heeft de huisarts niet eens provera voorgeschreven??
ik bedoel 70 dagen is echt lang.
meestal krijg je dan provera om je menstruatie op te wekken....
misschien nog eens contact opnemen met je ha??

groetjes bri

toevallig weet ik van mijn vriendin dat zij al 9 maanden niet ongesteld is geweest.

zij is daar mee naar de huisarts geweest en die heeft haar naar de gyneacoloog gestuurd.

daar heeft zij een inwendig onderzoek gekregen en er is een uitstrijkje gemaakt.

ook werd er bloedgeprikt om haar schildklier na te kijken.

haar man moest diezelfde dag zijn sperma inleveren om na te laten kijken .

binnenkort krijgen ze van alles de uitslag .

misschien kan jij ook aan je huisarts vragen om zo'n verwijzing.

groetjes

Hoi Dollie,

Bedankt voor het reageren. Ik ben al bij mijn huisarts geweest en hij heeft inderdaad al allemaal onderzoeken gedaan, waaronder een uitstrijkje en mijn schildklier is getest en die uitslagen zijn gelukkig allemaal goed. A.s dinsdag moet ik opnieuw naar de huisarts en ik ben benieuwd wat zijn mening nu is, nu blijkt dat alle onderzoeken verder goed zijn. Ik hoop dat hij me doorstuurt naar een Gyn, ik ga hem dat in elk geval wel voorstellen. Dat geeft mij een beter gevoel.
Is er verder bij die vriendin van jou iets uitgekomen?

Groetjes,
Merel

hoi moes,

ik heb mijn vriendin even gebeld en ze krijgt 22 augustus pas de uitslag.