Meer dan 70 dagen niet ongi, helaas niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Merel en ben 28 jaar. Ik probeer sinds januari zwanger te worden. Ik ben 3 keer gewoon ongi geworden, maar daarna is het niet meer op gang gekomen.
Nu ben ik meer dan 70 dagen "overtijd", maar ben niet zwanger. Ik heb 3 testen gedaan en hoop daar nu echt niet meer op. Ik ben bij de huisarts geweest en ik moet afwachten. Maar wachten duurt zo lang als je graag zwanger wilt worden.
Wie heeft hier ervaring mee? Zo ja, wat heb jij gedaan. Helpen die homeopatische middelen?

Wie kan mij meer vertellen?

Merel

hallo,

heeft de huisarts niet eens provera voorgeschreven??
ik bedoel 70 dagen is echt lang.
meestal krijg je dan provera om je menstruatie op te wekken....
misschien nog eens contact opnemen met je ha??

groetjes bri

toevallig weet ik van mijn vriendin dat zij al 9 maanden niet ongesteld is geweest.

zij is daar mee naar de huisarts geweest en die heeft haar naar de gyneacoloog gestuurd.

daar heeft zij een inwendig onderzoek gekregen en er is een uitstrijkje gemaakt.

ook werd er bloedgeprikt om haar schildklier na te kijken.

haar man moest diezelfde dag zijn sperma inleveren om na te laten kijken .

binnenkort krijgen ze van alles de uitslag .

misschien kan jij ook aan je huisarts vragen om zo'n verwijzing.

groetjes

Hoi Dollie,

Bedankt voor het reageren. Ik ben al bij mijn huisarts geweest en hij heeft inderdaad al allemaal onderzoeken gedaan, waaronder een uitstrijkje en mijn schildklier is getest en die uitslagen zijn gelukkig allemaal goed. A.s dinsdag moet ik opnieuw naar de huisarts en ik ben benieuwd wat zijn mening nu is, nu blijkt dat alle onderzoeken verder goed zijn. Ik hoop dat hij me doorstuurt naar een Gyn, ik ga hem dat in elk geval wel voorstellen. Dat geeft mij een beter gevoel.
Is er verder bij die vriendin van jou iets uitgekomen?

Groetjes,
Merel

hoi moes,

ik heb mijn vriendin even gebeld en ze krijgt 22 augustus pas de uitslag.

waarom het zolang moet duren is omdat het heel druk is bij de
gyneacoloog ze kon ook pas na anderhalve maand terecht voor een
afspraak.

het is voor jou wel fijn dat je al een hoop onderzoeken achter de rug
heb waarvan je weet dat dat allemaal goed is maar misschien word je bij
de gyneacoloog wel wat meer wijzer die zijn daar toch in
gespecialiceerd.

ik zou er inderdaad om vragen als je weer naar je huisarts moet.

succes.

Goh, wat lief Dollie dat je je vriendin zelfs even gebeld hebt. Ik ga er bij de dokter zeker op aandringen dat ik doorverwezen wil worden naar de Gyn.
Wat ik je eigen reden (als ik zo vrij mag zijn) dat je op dit Forum bent?
Nogmaal bedankt voor het bellen en ik duim voor je mee dat alle uitslagen voor je vriendin goed zijn!

Merel

hoi moes,

mijn reden om op dit forum te zijn is eigenlijk dezelfe reden als al
die anders vrouwen hier,wij zijn aan het proberen om weer zwanger te
worden.

van de eerste hebben we er 13 maanden over gedaan omdat ook mijn menstruatie op zich liet wachten en ik ook niet zwanger werd.

zelf ben ik toen ook naar de huisarts geweest maar die was er niet echt
een voorstander van om naar de gyneacoloog te gaan want hij zij als je
zolang als jij aan de pil bent geweest(6 jaar)moet je lichaam eerst de
kans krijgen om zelf een cyclus op te bouwen dus daar moest ik het toen
mee doen.

en je meot er eigelijk ook een jaar voor uittrekken dus ik was wel al
snel naar de huisarts gegaan maar ja geduld is niet mijn sterkste kant
ihihih

Hoi Moes,

Ik ben ook 28 jaar en in januari gestopt met de pil.

Ben eerst 3 maal ongi geweest.

1e keer na 47 dagen
2e keer na 36 dagen
3e keer na 30 dagen
4e keer na 95 nog niets

Gisteren ben ik bij de tuinen geweest en heb om iets gevraagd om mij menstruatie regelmatig te krijgen, daar ben ik vandaag mee begonnen. Agnus castus 400 mg, die moet je 2 maal daags 2 bij de maaltijd innemen. Dus ik ben benieuwd.

Ik hoorde van jou dat je al verschillende onderzoekengehad hebt bij de huisarts. Ik ben zelf ook al een keer bij de huisarts geweest, maar ze heeft me weggestuurd met de mededeling dat ik geduld moet hebben. (dat heb ik dus niet) En dat ik in dec terug mag komen als ik dan nog niet zwanger ben. Ik heb vanaf jan al wel 15 zwangerschaptesten gedaan, maar ik ben dus niet zwanger. Vrijdag ga ik terug naar de huisarts. En laat me niet zomaar wegsturen.

Groetjes,

Ilse

Terug
Bovenaan