Meer jonge mama's?

ik ben 18 en mijn man 23.
we zijn zwanger van ons eerste kindje.
de mensen aan wie we het hebben verteld reageerden allemaal erg enthousiast, de mensen waar we niks mee hebben daarvan hebben sommige domme dingen gezegt maar daar moet je boven staan, het kind is niet van hun maar van jou!!
erg fijn dat je moeder je helpt.

succes in je verdere zwangerschap.

Liefs Manon(39w5d)

De zwangerschap was niet gepland, maar het kindje is zeker wel gewenst, Het is voor mij echt een cadeautje:)

Ik vind het gewoon erg moeilijk omdat ik en jong ben en er alleen voor sta, maar daar sla ik me wel doorheen. Ik weet waar ik het voor doe.
En het is inderdaad zo dat het mijn keuze is en niet die van een ander. Als ik er maar blij mee ben!

Liefs Floor

hey floor

ik ben 22 en zwanger van de eerste hier was het helemaal gepland ben ook getrouwd maar alleen kan je je ook prima redden hoor met wat steun van je moeder komt het vast goed en al die mensen lekker laten kletsen

groetjes marijke

Hoi,

Ik was nog net 22 toen ik zwanger werd van me eerste kindje. Ik heb over het algemeen leuke reacties gehad. Een paar mindere, maar ene oor in, andere dr weer uit.
Jij weet zeker dat je dr voor wil gaan. En weet waar je het voor doet. En dat is het belangrijkste.

Ik ben nu 24 en me dochter is 5 maanden.

T is heerlijk om moeder te zijn. Er bestaat niets mooier!

Geniet van je zwangerschap. Hij vliegt zo voorbij.
Fijn dat je moeder je helpt. Samen met haar genieten van jou kindje en haar kleinkind.

Groetjes.

Hey,

Ik ben net 20 geworden en op het moment 25 weken zwanger. Ik snap heel goed wat je bedoeld. De meeste mensen aan wie ik het vertelde reageerde op zich vrij enthousiast, maar toch altijd weer die vraag: "was het wel geplaned?" Als mensen zo reageerde gaf ik gewoon normaal antwoord. Later kon ik daar dan wel boos over worden. Want, waar bemoeide die mensen zich mee? Het was in ons geval zeker gewenst maar ook als dat niet zo was, dan gaat dat andere mensen helemaal niets aan!.

Succes met je zwangerschap en geniet er van :)

Groetjes Jennifer

Ik zie dat er sinds 13 oktober niet meer op deze forum is geschreven.
Maar toch wil ik even zeggen dat ik zelf op dit moment 20 ben. Volgende maand wordt ik 21 en wil dan ongeveer beginnen met het proberen van zwanger te worden. Omdat ik komende donderdag stop met de pil

Terug
Bovenaan