Meer Knuffelkonten ??

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Kay is een echte knuffelkont. Hij kan heerlijk bij me op schoot zitten en dan met zijn hoofdje tegen me aanhangen en met zijn handje door  mijn haren kroelen of  mijn arm kriebelen.

Ook als hij aan hij lekker actief aan het spelen is  komt hij tussendoor even naar me toe om een kus te brengen of om zijn hoofd even op m'n schoot te leggen  om vervolgens weer lekker verder te gaan spelen.. Zo grappig altijd..

Het is zo'n heerlijk vriendelijk, lief, vrolijk, zachtaardig, knuffelig, actief en ondeugend ventje.. Kan er zo week van worden..

Hij is niet kleverig of klitterig, dus extreem op mij gefocust. Maar hij vind het wel heerlijk om even te laten zien dat hij je lief vind of om zelf even een knuffel te krijgen.
Ik kan niet anders zeggen dat ik hier zo enorm van geniet!

Meer mama's met kindjes die knuffelig zijn?

Esmé mv Kay

Dan moet jij wel (één van  ) de gelukkigste moeders van de hele wereld zijn!!! Wat een heerlijk ventje heb je toch, hmmmm

was het maar zo...
Ivar is altijd druk met kijken, spelen, lachen, ondeugend doen en eventueel jammeren haha, en als je hem op schoot neemt, draait hij zich vrij snel weer om omdat hij eraf wil om verder te kruipen of rollen. Bij de avondfles als hij moe is, zit hij wel lekker tegen je aan, maar wat jij vertelt dat hij met zijn handjes in je haar zit oid, nee jammer genoeg niet...

mazzelkont!

Liefs Jenneke

Dat realiseer ik me ook heel erg..
Hoor het ook vaak..

Zelfs het KDV vroeg destijds of hun niet aub de ochtendfles aan Kay mochten geven (hij komt om 06:45 uur als enige)  omdat ze  altijd zo genieten van hem.. Hij is smorgens heel vrolijk, en tijdens de fles hangt hij heerlijk tegen je aan waarbij hij tussendoor in de lach schiet.. Ja dan ben je als mama wel trots als je dat hoort hihi..

Hij is gewoon erg makkelijk..
Kan geweldig goed zichzelf vermaken, maar geniet ook erg van de aandacht die hij krijgt..

Tsja,.. soms kun je gewoon niet uitdrukken wat het met je doet he,..

Wat is dat toch heerlijk he?!

Lyanne is ook een echte kroelkont! Ze kruipt zo lekker tegen je aan en ook net als Kay als ze aan het spelen is, komt ze regelmatig even een kusje halen, helaas doet ze dat alleen bij mij, niet bij haar papa!

Vooral als ze moe is of wordt dan hangt ze echt heerlijk in mijn armen.
Wat zijn dat toch heerlijke gelukkige momenten , zucht!

Groetjes, Marieke

Kay is ook heel actief en druk met alles in de weer,.. maar op een of andere manier bouwt hij dan voor een eventjes een rusttijd in en gaat vervolgens weer net zo hard verder hahaha..

Net zoals op die Loungefoto's laatst..
Zit hij eerder te spelen en te kruipen door de kamer, drukte allom. Ziet hij dat de teletubbies beginnen en gaat hij snel onderuit relax zitten in de fatboy en heeft een moment   (half uurtje) voor zichzelf.. Zo grappig..

Hoi,

Wat hebben jullie een geluk zeg, Tess is niet zo, al kan ze nu wel veel beter knuffelen dan maanden geleden, maar zij is wel extreem gefocust op mama, dus mama krijgt geen rust als Tess er is, ze wil continue op je zit, hangen en knuffelen. Heel lief natuurlijk, maar ik zou graag zien dat ze na een knuffel weer terug gaat spelen en dat gebeurt niet. Ik begrijp wel dat ze me vaak moet missen en dat ze dat compenseerd maar toch. Ze wil wel heel graag boekjes lezen op schoot en plaatjes kijken in magazines als Kinder en Ouders van Nu en die kindjes maar kusjes geven.

Op het KDV is ze heel anders, daar is ze aan het spelen en komt soms even knuffelen en kletsen bij de juf, vaak samen met haar vriendinnetje. Ze zeggen daar ook vaak, ze is zo lief en kan zo goed spelen!  

Ach ja zo zie je maar hoe een kindje kan reageren, ieder kindje is anders, en ik knijp me al in mijn handjes want een maand of  2 geleden wilde ze totaal niet knuffelen.

Geniet van je kindjes, ze zijn allemaal speciaal!

Nanda  

Terug
Bovenaan