Meer Knuffelkonten ??

Hier niet tijdens het spelen, dan is mamma totaal oninteressant. Maar als ie moe wordt en op schoot zit dan pakt ie m'n wangen of oren, doet z'n mond open, maakt ahhh geluidje en steekt z'n tong naar buiten en dan vol op de mond! Lekker hoor!
Dan knuffelt ie wel even, maar die rust momentjes, helaas, misschien komt het nog (hope so!)
Liefs Nelleke

Hier ook niet echt een knuffelkont.  Ilse is er veel te actief voor!
Alleen tijdens de fles wil ze tegen je aan liggen en dan spelen met mijn ogen, mond oorbel. Dan geniet ik zo
Maar is de fles leeg dan is het hup rechtop, benen strekken, zo van 'ik wil eraf en lopen' en is ze weg om te spelen.

Soms, heel soms, dan valt ze tijdens de fles in slaap, drinkt nog wel de fles leeg, duwt hem er vervolgens met haar tongetje uit en slaapt lekker in mijn armen verder. Dit is echt een wow moment en dan moet ik bekennen dat ik het niet droog hou. Dan voel ik me zo gelukkig ! Ik blijf dan meestal nog even zitten om verder te genieten om haar vervolgens lekker in haar bedje te leggen. Ze slaapt dan fijn verder......zucht Wat is moeder zijn toch GEWELDIG!!!!!!!

Liefs Jeske

Weinig echte knuffelkonten zo te lezen, dus Esmeeke je boft maar! Ik dacht altijd dat meisjes minder knuffelig waren maar het maakt geloof ik niet zoveel uit! Puck houdt er ook niet van, zeker niet als je erom vraagt, ze wil zelf als ze moe is nog weleens lekker tegen je aan komen liggen met haar flesje. EN wat ze erg goed kan (jongens pas maar op..) is....tongzoenen!! Ze doet dan d'r mond heel wijd open en komt met een lachend gezicht op je af, als ik haar dan een kus wil geven steekt ze dr tong in mijn mond! Echt heel grappig, zolang ze het maar bij papa en mama doet want verder vind ik haar toch echt nog iets te jong....

Liefs, Marcia mv Puck.

Een tijdje terug stond er in Ouders van Nu een test, een van de vragen was: Is je kind een knuffelkont. Ik had ja geantwoord, mijn man nee.

Zoals Kay doet Lukas absoluut niet. Voor op schoot te zitten is hij veel te ongeduldig. Maar hij komt wel tijdens het spelen vaak naar me toe. Wil ff opgetild worden, slaat zijn armpjes om je heen en gaat dan weer weg.

Zelfs op het KDV zeiden ze gisteren dat het een echte knuffelkont is geworden.

Dus Ja ook lukas is een knuffelkont maar dan een hele rusteloze knuffelkont!

Annemieke

Hier ook zo'n lekkere knuffelkont! Thomas komt soms naar me toe en dan zit hij me heel lief aan te kijken en dan begint hij te brabbelen en dan in eens krijg ik een lekkere dikke zever kus. Vooral als ik op bed met hem lig dan houdt hij soms niet op echt lachen. Ik aai hem heel vaak over zijn bolletje als hij moe is bijv daar wordt hij wat rustiger van en dat wil hij bij mij ook doen maar hij slaat dan. Ach het is lief bedoelt.
Ook mijn moeder krijgt heel veel knuffels van hem (mijn man natuurlijk ook)
Liefs Esther

Ja hoor, wij hebben ook een knuffelkont, maar wel op ZIJN voorwaarden, ha ha.
Dus als hij het er aan toe heeft, dan komt-ie naar me toe en klemt zich bijv. om mijn been vast of strekt zijn armpjes uit om opgetild te worden om te knuffelen. Heel schattig, hoewel ik de natte-open-mond-zoenen-met-snottebel ietsje minder schattig vind, ha ha!
Maar, als wij denken even lekker met hem op de bank te gaan hangen kunnen we het wel vergeten   hoor. Meestal wil meneer dan kruipen, staan of lopen en dat weet hij ook heeel goed duidelijk te maken.

Vanochtend was ik wel even weer vertederd: ik bracht hem naar het KDV. Daar gaat hij alleen op vrijdag heen, dus hij moet altijd eventjes wennen. Hij had al wat rondgekropen en had toen  opeens in de gaten dat ik er ook nog zat. Er kwam een big smile op zijn gezicht en hij kwam als een idioot mijn kant op voor een knuffel! Zo lief! Daarna gaat hij ook weer lekker verder spelen. Wat een schat he?!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Tess is absoluut geen knuffelkont maar...............er is nog hoop. Nick was dit namelijk ook nooit en sinds een half jaartje kruipt hij savonds voordat hij naar bed gaat lekker tegen me aan en als ik uit mijn werk krijg ik een kus en zegt hij ïk ben zo blij dat je er weer bent

Alleen Nick is bijna vier dus het duurt nog een paar jaar ben ik bang

Groetjes sandra

Jaaaaaa! Zoals jij Kay omschrijft, zo is Marit ook precies (ook de karakteromschrijving!)! Dus ik weet hoe heerlijk intens genieten dat is! Zomaar tijdens het spelen kruipt ze met een enorme big smile op haar gezichtje naar me toe, klautert tegen me aan en kroelt ze heerlijk met me, lekker knuffelen en met haar ene handje tuttelt ze met haar eigen haar en met het andere handje door mijn haar..........zucht  Ook als ze in of uit bed gaat, moet er eerst nog even geknuffelt worden, dan houd ze me heel stevig vast met die kleine handjes en die beentjes helemaal om me vastgeklemd...mama's slingeraapje zeg ik dan en dan knuffelen we zo 10 minuten lang zonder iets te zeggen..............zucht  Ze vind het dan ook heerlijk als ik over haar bolletje vrijf en haar constant kleine kusjes geef. Heel fijn vind ze het om gewoon lekker met mama te neuzen, gewoon elkaar aankijken en lief met de neusjes knuffen...........zucht  Pure Rijkdom!

Terug
Bovenaan