Meer last dan bij eerdere zwangerschappen

DKT... lijkt mij inderdaad heel heftig als je dan te horen krijgt dat er eentje afgestorven is... Mijn vraag was echt uit nieuwsgierigheid omdat al meerdere mensen dit zeiden... ik laat het allemaal maar op mij af komen... anders ga ik mijzelf gek maken denk ik haha... ik kan niet wachten tot de eerste echo hihi... zo benieuwd? maar dat ben ik sowieso tweeling of niet ?

[quote quote=10553755]DKT… lijkt mij inderdaad heel heftig als je dan te horen krijgt dat er eentje afgestorven is… Mijn vraag was echt uit nieuwsgierigheid omdat al meerdere mensen dit zeiden… ik laat het allemaal maar op mij af komen… anders ga ik mijzelf gek maken denk ik haha… ik kan niet wachten tot de eerste echo hihi… zo benieuwd? maar dat ben ik sowieso tweeling of niet ?[/quote]
Heel veel succes en een goede zwangerschap toegewenst! haha ja gek maken ken ik ook heel goed haha. Gaat vast helemaal goed komen met je :) wachten op je eerste echo is echt drama duurt veel te lang. Maar als het dan eenmaal zover is en je ziet een hartje dan is het helemaal fantastisch. 

Hi! Ik herken alles wat je zegt
Ook al ver voor de test kots misselijk...
En m'n reukvermogen is extreem ook al in het begin..

Ik ben er zelf 1 van een tweeling.
M'n eerste zwangerschap hadden ze ook een leeg opgelost zakje erbij gezien zoals hier eerder was omschreven.
Wanneer heb jij de echo

Terug
Bovenaan